Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wendy_Komen schreef:Gezien ik het jammer voor de TS zou vinden als het topic geheel op zijn reet gaat, ga ik ernstig goed op mijn vingers zitten...
TS, ik hoop dat jullie het willen proberen tijdelijk KVV aan jullie hond te voeren. Mocht je hier vragen over hebben staat mijn PB box open hoor!!

briitje schreef:Smuldier krijgt hij vaak al, maar dan in combinatie met brokken. Dus eens zonder brokken proberen.
Telt Rodi dan ook mee?
Begrijp me niet verkeerd dat ik geen allergietest wil doen hoor, maar het kost veel geld en de uitkomst is niet altijd duidelijk genoeg.
. briitje schreef:Smuldier krijgt hij vaak al, maar dan in combinatie met brokken. Dus eens zonder brokken proberen.
Telt Rodi dan ook mee?
Begrijp me niet verkeerd dat ik geen allergietest wil doen hoor, maar het kost veel geld en de uitkomst is niet altijd duidelijk genoeg.
briitje schreef:Oke, ik ga morgen gelijk aan de slag en opzoek.. maar moet je in die 6 weken, echt alleen bijvoorbeeld smuldier voeren of kan je het ook afwisselen? en kan je ook qua smaak dan afwisselen?
En hij krijgt nu altijd als een snoepje een hokamix (pure kruiden), dit ook niet meer doen of...?
Edit: ik maak nog even fotos.
. briitje schreef:Okey, thanx, me ma (waar de hond woont), heeft liever geen smuldier omdat hier bepaalde benodigheden niet in zit, na zeggen. dus we gaan eens even kijken vandaag wat we voor meneer kunnen doen!
Edit: als je naar de dierenwinkel gaat en vraagt naar k.v.v snappen ze je wel toch ?
. 
Hoeft niet per definitie KVV te zijn. 
) briitje schreef:Ik woon in capelle ad ijssel. ik heb et ook nog niet gekocht, kijk eerst verder. maar 1,32 is nogal een verschil natuurlijk. maar met die brokken, is dit waar?
welk merk is dan het goedkoopst?
en dan nog een vraagje, als eenmaal op die kvv zit, moet ik dan stoppen met de prednison of gewoon doorgaan?
. Nikki__ schreef:Maar wat nou he, als de hond na 6 weken inderdaad geen allergie meer heeft, maar TS wil haar hond weer terug op brok? Dan kan dat dus niet meer? Want je weet nog steeds niet waar de hond allergisch voor is..
Je bent namelijk niet aan het elimineren.. Sowieso, ik las ergens dat je best wel allemaal verschillende smaken van vers kan doen, want je elimineert op vlees?? Wat is dat voor iets raars. Je wil toch weten waar de hond allergisch voor is? Dan geef je hem toch niet van alles wat
Elimeneren houd in dat het dier 6 weken op een product gaat wat hij niet eerder gehad heeft. Na deze 6 weken voeg je iets toe. Dit houd je weer 6 weken vol, weer wat toevoegen, totdat je gevonden hebt waar de hond een allergie voor heeft.
Wat je nu gaat doen is geen elimineren hoor, maar dat maakt het niet verkeerd.
Gewoon kijken waar je hond het goed op doet, en dat kan best ook een goede brokHoeft niet per definitie KVV te zijn.
Nikki__ schreef:Maar wat nou he, als de hond na 6 weken inderdaad geen allergie meer heeft, maar TS wil haar hond weer terug op brok? Dan kan dat dus niet meer? Want je weet nog steeds niet waar de hond allergisch voor is..
Je bent namelijk niet aan het elimineren.. Sowieso, ik las ergens dat je best wel allemaal verschillende smaken van vers kan doen, want je elimineert op vlees?? Wat is dat voor iets raars. Je wil toch weten waar de hond allergisch voor is? Dan geef je hem toch niet van alles wat
Elimeneren houd in dat het dier 6 weken op een product gaat wat hij niet eerder gehad heeft. Na deze 6 weken voeg je iets toe. Dit houd je weer 6 weken vol, weer wat toevoegen, totdat je gevonden hebt waar de hond een allergie voor heeft.
Wat je nu gaat doen is geen elimineren hoor, maar dat maakt het niet verkeerd.
Gewoon kijken waar je hond het goed op doet, en dat kan best ook een goede brokHoeft niet per definitie KVV te zijn.