Krabpalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:20

Ik zou ook wel zo'n wandvullend kasteel willen hebben, maar de ruimte....
Misschien als ik ooit mijn zolder eens opruim, dat ik daar dan zo'n leuke grote kwijt kan :P

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:24

Ik heb precies dezelfde als Danielle, ook in die kleur en heb op de eerste plank zeg maar ook een voerbakje staan vanwege de hond :) We hebben drie katten en de jongste, 6 maanden ligt savonds altijd op de bovenste plank. Lekker overzichtelijk!

En boven op de voorzolder (waar de kattenbakken en voer- drinkbakken staan) deze;
http://www.kooienstunter.nl/a-7390731/krabpalen/mickey
waar ze erg graag spelen.

Op de logeerkamer staat deze:
http://www.kooienstunter.nl/a-7390644/krabpalen/pluto

Vindt ze allemaal prijstechnisch goed te doen en mijn katten gebruiken ze ook :)

Berdien

Re: Krabpalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:24

Wij hebben er één met vier balletjes aan een elastiekje eraan. Simpel ding, krabpaal met een plateautje en de muisbolletjes. Het duurde even voor ze doorhadden hoe het werkte maar toen was het hek van de dam. Ze sloegen elkaar de hersens in als de één aan de krabpaal hing terwijl de ander ook even wilde hangen :roll: Ook hebben ze de grootste schik met de muisbolletjes die eraan hangen. Nou is het wat minder omdat ze veel buiten zijn en daar in bomen en bilsen hun nagels slijpen maar afgelopen winter was het een bolle boel rondom de krabpaal.

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:40

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:35

Ik heb besloten omdat alles vrij snel kapot gaat voor zo weinig mogelijk een zo groot mogelijke krabpaal te kopen en het liefste het hele huis vol te zetten met die dingen. :D

In de woonkamer staat een kleine krabton die er als eerste was. Deze was het duurste en word ook het minste gebruikt. De paal die eraan zit is wel al tot de ondergrond weggekrapt door Khalid. Hij kreeg em al in de eerste week dat hij hier was kapot. :P (deze krabton was ongeveer 60 euro en is denk ik een cm of 70 hoog)
Dan staat er ook nog een 120 cm hoge krabpaal met 3x een sisalpaal, een tent, een plateau en een huisje in de woonkamer. Deze was 47 euro. Het is ook maar goed ook dat we voor goedkoop zijn gegaan, want de tent hebben ze al kapot gekregen. ;) Deze word dan ook erg veel gebruikt.

Vorige week heb ik ook van een bokker een tweedehands krabpaal overgenomen. Deze staat op de overloop. Het is een hoekgeval met een enkele paal waar een plateau en een huisje in zit. Hier word veel gebruik van gemaakt.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:58

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:11

volgens mij was de levertijd 2 weken.. aangezien het geld overgemaakt word (bij ons) en dat al een tijdje duurde..

maar je kan via google ook google taalhulpmiddelen (links naast je googlebalk) klikken en dan kan je zo alles overnemen van duits naar nederlands :) is hier ook goed gegaan haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:13

Ik heb een krabpaal die bij Hart voor dieren zat :P Puk gebruikt hem als opstapje voor mijn hoogslaper en om even lekker zich uit te rekken :') Nu mag ze er alleen niet meer op. althans, niet bovenop, omdat ze haar kruisband gescheurd heeft en dus niet mag springen

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:23

Oh Lifaya, ik las je topic gisteren ja. Succes met het hersel van Puk!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:26

Ik heb de simpelste krabpaal die er is, gewoon een plateautje op de grond met een stok omhoog, echt puur voor de nagels dus, speelgoedjes liggen er wel bij dus als ze willen spelen dan kunnen ze een muisje of een weet ik t wat zo pakken. Of ik gooi wat door de kamer heen :)
Klimmen doen ze buiten.
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 22-05-11 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:26

Bedankt! Ben nu op zoek naar een bench, zodat ze zichzelf rustig houd. Het gaat nu wel redelijk met haar maar het is in feite een zeer drukke poes dus ze zal straks weer erg beweeglijk worden en dat mag niet natuurlijk :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:29

Zooplus heeft ook altijd hele leuke aanbiedingen :j
Ik moet altijd eens in de zoveel tijd opzoek naar een nieuwe paal... die van mij vermoorden namelijk graag krabpalen in hun vrijetijd :') Ik heb nu een grote krab-ton met veel tunnels e.d. erin :D
Hiervoor had ik een grote van zooplus voor 42 euro, die is toch 3 jaar meegegaan.

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:58

Wij hebben er twee.... beneden gewoon een simpele, een paal van een meter op een plateau. Daar hangen ze beiden fanatiek aan te krabben.
En boven heb ik er ook een uit DL... dezelfde als iemand hierboven :
http://web.mucola.de/shop/default.aspx? ... =607&CT=67
Maar dan via de Duitse E-bay.... ik had m voor 27 euro ipv de prijs op de website ;)! En daar komt ie wel weg!
Verzendkosten zijn volgens mij 15,99... en had m zeker binnen twee weken in huis!

Hij blijft bij ons mooi... behalve dat onze kater het bovenste hangmatje uit had gekozen als favo slaap plekje... maar hij daar laatst met z'n 6 kilo door heen is gekrakt :') .. Lees: Bovenste deel met paal en al naar beneden gedonderd met Poes er in...

En nu heeft ie 'n krabpaal trauma :n Zo sneu want hij lag er zo graag in.,, nu durft ie niet meer haha..

Voor grote katten zijn ze niet echt geschikt want Poes bungelde aan alle kanten over die rondje hangmatjes heen.. en er zijn vast genoeg katten groter dan hij...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:33

Hier staat deze krabpaal: http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... 60cm/83300

Toen ik ze ophaalde kreeg ik er een heel simpel krabding bij, idd zo'n huisje en een zitplankje erop, met als gevolg dat de katten heel enthousiast aan mijn net nieuwe bank begonnen :\
Toen deze gekocht, en met name de bovenste twee mandjes zijn favoriet om in te slapen, krabpaal wordt fanatiek gebruikt en het huisje wordt eigenlijk alleen bewoond door poezel nummer 3, die later ook bij mij is komen wonen :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:56

Ik heb alleen een forse paal

Afbeelding
Hij is hoger en dikker dan ie op de foto lijkt

Ik wil niet dat ze op/in de krabpaal kunnen liggen aangezien wij een duur kattenstoeltje en mandje hebben gekocht, dus de krabpaal is alleen om te krabben :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:05

In de woonkamer hebben we 1 krabpaal staan, op de kattenzolder hebben we nog 3 dezelfde staan (zie profiel).

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:46

HoiHoi!

Klopt het dat de mucola site geen krabpalen meer verkoopt?
Of is dat op dit moment?

Wat hebben jullie leuke krabpalen! En sommige lekker veel ;)