Weinig spullen voor Vlaamse reuzen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:26

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn 3 Ikeamandjes en 1 royal canin tunneltje aan elkaar geflanst, de ikea mandjes zijn ongeveer 30 cm per stuk, kosten geen drol dus je kunt je uitleven met aanelkaar knopen, ze blijven wel openstaan en die royal canin niet, dat heb ik expres gedaan omdat 1 van mijn katten dat vreselijk leuk vond.

Mischa

Re: Weinig spullen voor Vlaamse reuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 12:37

Ik snap 't. Dat ziet er leuk uit zeg. Weet je wat voor materiaal dat is, ook van dat tentenstof of anders? en je hebt ze gewoon aan elkaar gestikt?
Tnx for sharing :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:52

geen idee, lijkt wel nylon of parachutestof. Ik heb ze gewoon met een paar steekjes op 3 plaatsen aan elkaar genaaid, hoeft niet netjes als het maar vastzit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:23

ik heb nog 1 groot lotharinger en kon geen geschikt hok vinden. Nu heb ik een kinderspeelhuis met een staldeurtje en ik kan er rechtop in staan. Het heeft 2 verdiepingen en ik kan het winterproof maken. Het heeft raampjes, in de winter liggen ze vaak binnen te doezelen in de zon :D
Ik heb er een ren aan van 3 bij 9 meter, met daarin verschillende hokjes, boomstronken, wilgentakken, zand en ander vermaak. In de ren hen ik twee doorgangen, met gazen buizen kunnen ze dan naar een stuk afgezet gras. Verder veel maatjes en knaagmateriaal. Ik heb slopers, dus ik durf niet alles in de ren te doen.
Afbeelding
Afbeelding

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:17

Ik heb ook ooit een Vlaamse Reus gehad en daarvoor hebben we zelf een hok gemaakt, omdat alles te klein is voor zo'n groot konijn.
Ga eens kijken of ik een foto kan vinden.

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 14:27

Google eens op 'de konijnenwinkel' hier heb ik al heel wat leuke spulletjes voor mijn konijnen gekocht. De eigenaresse is fokster van franse hangoren dus veel spullen zijn ook gericht op grote konijnen. (hoewel ik er ook goed kan slagen voor mijn kleintjes)

En ook eens kijken naar kinderspeelgoed of speelgoed voor honden en katten. De ikea heeft bijvoorbeeld een hele leuke speeltunnel;)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 21:43

Dankjewel Linea! ik heb die webshop ooit bezocht maar kon me niet meer voor de geest halen hoe het heet. Erg uitgebreide en overzichtelijke winkel :)
Ik heb inmiddels ook een speeltunnel voor kinderen in bestelling staan, kan ze eens normaal ergens doorheen lopen zonder dat ze klem komt te zitten :P