Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), maar de hond was nog niet weg.
Ik heb ook een ex zwerfhond die altijd op straat heeft geleefd (in Roemenië), en die liep in het begin ook regelmatig weg en ging dan voor een pizzeria liggen.
Gelukkig hield dat al heel gauw op, eigenlijk ging dat gewoon vanzelf, daar hebben we verder niets voor getraind, dat is met de jaren gewoon gekomen, nu ligt ze gewoon los voor huis. 
Dat zit nu dus aardig ingebakken en krijg je er niet zomaar meer uit! 
.
.
en vind toch dat er podenco in zit..
) 70 euro... slik!
)
. Ik probeer er ontzettend goed op te letten dat ik met en zonder leiband het zelfde reageer, dus relaxt en niet sneller roepen, niet gaan spannen etc.
), foutief gedrag omzetten in positief geconditioneerd gedrag etc.)
) want verhuis van de zomer in de buurt van Amersfoort (zit ik iets centraler
)
Ben er echt heel dankbaar voor!! NoGo schreef:Leuk stukje maar met een goede training luisterd een husky net zo goed als een 'normale' hond
En dan heb ik het niet over pups, die zijn nog goed te kneden. Al kan dat ook nog veranderen als ze ouder worden, opvoeding of niet.
. Roosje1987 schreef:NoGo schreef:Leuk stukje maar met een goede training luisterd een husky net zo goed als een 'normale' hond
Dan vraag ik me af hoeveel husky's jij hebt gekend/opgevoed/gehadEn dan heb ik het niet over pups, die zijn nog goed te kneden. Al kan dat ook nog veranderen als ze ouder worden, opvoeding of niet.
NoGo schreef:Daarbij komt dat idd dat oudere honden nog kunnen veranderen maar mijn ervaring is dat als jij een goede basis hebt dit geen groter probleem hoeft te zijn als bij iedere andere hond.
Sorry
Roosje1987 schreef:NoGo schreef:Daarbij komt dat idd dat oudere honden nog kunnen veranderen maar mijn ervaring is dat als jij een goede basis hebt dit geen groter probleem hoeft te zijn als bij iedere andere hond.
Daar ben ik het niet mee eens. Maar heb eigenlijk ook niet zoveel zin om daar over te gaan discussiërenSorry
geen probleem hoor ieder zo zijn eigen mening he

)
).