Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rocymax schreef:Ik zie het topic nu pas, arme lieve Puk![]()
Het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij groeipijnen heeft, Roc heeft ze ook gehad, die groeipijnen, in zijn voorpootjes en hij deed niets anders dan er aan slikken. Oh, meis, ik hoop toch zo dat het niets ergs is. Sterkte en een dikke kus
![]()

Daar was ook de DA zeer verbaasd over, in 1 maand in gewicht verdubbelen was wel erg veel
. Ik heb pijnstilling gekregen + het voer foto's wilt hij nog heel even mee wachten omdat hij niet verwacht dat er al echt iets te zien zal zijn. Dat gaan we over een paar weken doen. Voor nu wel bewegen maar zoveel mogelijk rechtlijnig, en hij mag natuurlijk even niet met vriendjes spelen... Maar al met al ben ik redelijk opgelucht, als mijn DA dacht dat het echt ernstig was dan had hij wel een foto gemaakt zei hij. Wat ben ik blij met die man! Iris82 schreef:Pfoe wat een groeispurt heeft die kleine gemaakt.
Mijn BC weegt maar 19 kilo. En dan te bedenken dat zij 53cm en volgroeid is.
Ben benieuwd waar die van jou op uit gaat komen. Gelukkig nog geen nare verwachtingen.
En er zit geen gram vet op het beest.
rocymax schreef:He gelukkig Chocobroodje, dat is een pak van mijn hart. Heb er toch de hele tijd aan zitten denken, maar kon niet meer op bokt, zat op mijn werk en ik had het druk. Dus waarschijnlijk zijn het toch groeipijnen. Welke pijnstiller heeft de DA gegeven?? Heerlijk he als een DA echt laat merken dat hij begaan is en goed naar je luistert en het diertje goed bekijkt![]()
Ben je nu een beetje opgelucht?? En moet je nog terugkomen??
Veel knuffels en een lebber van Roc en mij voor de kleine Puk en een megaknuf voor jou