Mijn kleine ventje... Heel veel duimen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 12:55

Mijn duimen heb je ook!!

Succes zo en kan me voorstellen dat je een steen in je buik hebt. Kop op, komt vast goed.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 13:05

rocymax schreef:
Ik zie het topic nu pas, arme lieve Puk :oo :(:) Het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij groeipijnen heeft, Roc heeft ze ook gehad, die groeipijnen, in zijn voorpootjes en hij deed niets anders dan er aan slikken. Oh, meis, ik hoop toch zo dat het niets ergs is. Sterkte en een dikke kus :* :*

Thanx lieverd, zo duim ik keihard voor jou en nu jij voor mij ;(

Ik heb het eens opgezocht, de laatste keer bij de DA woog hij 7,55 kilo dat was op 18 april. Nu weegt hij tussen de 12 en 13 kilo vandaag is het de 20ste Voor zo'n middelgroot ras lijkt het mij toch wel gigantisch veel :=
Thanx iedereen voor het duimen en de lieve berichtjes <3

kwakernoot

Re: Mijn kleine ventje... Heel veel duimen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:07

Ik hoop dat het allemaal meevalt

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:11

Succes straks!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 14:31

Nou we zijn terug...
Het valt al met al op dit moment wel mee. Hij reageert wel iets bij een heup onderzoek maar niet overdreven. Hij heeft nu speciaal voer om de gewrichten te ondersteunen. Hij woog dus exact 13 kilo }:0 Daar was ook de DA zeer verbaasd over, in 1 maand in gewicht verdubbelen was wel erg veel :oo . Ik heb pijnstilling gekregen + het voer foto's wilt hij nog heel even mee wachten omdat hij niet verwacht dat er al echt iets te zien zal zijn. Dat gaan we over een paar weken doen. Voor nu wel bewegen maar zoveel mogelijk rechtlijnig, en hij mag natuurlijk even niet met vriendjes spelen... Maar al met al ben ik redelijk opgelucht, als mijn DA dacht dat het echt ernstig was dan had hij wel een foto gemaakt zei hij. Wat ben ik blij met die man!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:42

Pfoe wat een groeispurt heeft die kleine gemaakt.
Mijn BC weegt maar 19 kilo. En dan te bedenken dat zij 53cm en volgroeid is.
Ben benieuwd waar die van jou op uit gaat komen. Gelukkig nog geen nare verwachtingen.

ToLkiNAdo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 14:45

duimen en tenen in de lucht! dat het volgende onderzoek ook positief mag zijn!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 15:52

Iris82 schreef:
Pfoe wat een groeispurt heeft die kleine gemaakt.
Mijn BC weegt maar 19 kilo. En dan te bedenken dat zij 53cm en volgroeid is.
Ben benieuwd waar die van jou op uit gaat komen. Gelukkig nog geen nare verwachtingen.

Ja echt he, ik bedoel tuurlijk zag ik hem de lucht inschieten maar dat hij in gewicht aan het verdubbelen was had ik nooit niet verwacht. Tot ik hem 2 dagen geleden opeens weer eens moest optillen ik dacht tjees wat een gewicht :oo En er zit geen gram vet op het beest.
Ik dacht in het begin: als ie 16 kilo eind gewicht gaat halen ben ik blij maar dat zal wel gaan lukken :P

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:51

He gelukkig Chocobroodje, dat is een pak van mijn hart. Heb er toch de hele tijd aan zitten denken, maar kon niet meer op bokt, zat op mijn werk en ik had het druk. Dus waarschijnlijk zijn het toch groeipijnen. Welke pijnstiller heeft de DA gegeven?? Heerlijk he als een DA echt laat merken dat hij begaan is en goed naar je luistert en het diertje goed bekijkt :j
Ben je nu een beetje opgelucht?? En moet je nog terugkomen??
Veel knuffels en een lebber van Roc en mij voor de kleine Puk en een megaknuf voor jou :*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:03

Nou, gelukkig maar zeg!!!

Ik hoop dat het voer gaat werken zoals gehoopt word.

fijn dat er niets ernstigs bleek te zijn.
wel moeilijk hoor.......een pup niet laten spelen :x

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:30

Goed zo!!
Hopelijk is hij snel weer okay!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:34

jee...die is gegroeit!
Ik weet niet of je balletjes gooit en hem er achteraan laat rennen...dat kun je beter niet doen.
Heb je een gladde vloer in huis?Uitglijden is ook niet goed voor hem.
Maar dit wist je waarschijnlijk al...sterkte met je prachtige hond!

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 18:57

ja idd wat een giga groei spurt , ben blij dat het mee lijkt te vallen .
jammer dat het spelen met maatjes er nu ff niet in zit maar het is voor een goed doel , veel suc6 de komende tijd ;)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 12:10

rocymax schreef:
He gelukkig Chocobroodje, dat is een pak van mijn hart. Heb er toch de hele tijd aan zitten denken, maar kon niet meer op bokt, zat op mijn werk en ik had het druk. Dus waarschijnlijk zijn het toch groeipijnen. Welke pijnstiller heeft de DA gegeven?? Heerlijk he als een DA echt laat merken dat hij begaan is en goed naar je luistert en het diertje goed bekijkt :j
Ben je nu een beetje opgelucht?? En moet je nog terugkomen??
Veel knuffels en een lebber van Roc en mij voor de kleine Puk en een megaknuf voor jou :*

Puk heeft de carporal 50 mg Daar mag hij er 1 van per dag voor een weekje en dan een halve pil ter ondersteuning. Daarna gaan we kijken wat ie zonder doet. Ik moet hem sowieso op de hoogte houden met hoe het gaat. En er wordt over een aantal weken nog wel een foto gemaakt.

Ik was altijd al heel voorzichtig met Puk, maar ik heb me nooit aan de wandel regel gehouden. Simpelweg omdat hij dan een ongeleid projectiel wordt in huis. Dan loop ik liever buiten rechtuit en dat hij rustig wat rond snuffelt dan dat gescheur in huis. Balletjes spelen we wel eens mee maar zeker niet dagelijks. Nouja rustig afwachten en zachtjes blijven duimen dat het groeipijnen zijn (ook vervelend voor hem maar niet zo ernstig natuurlijk)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 13:23

Ah carporal zegt me niets, maar goed ook dan is het waarschijnlijk een onschuldige pijnstiller. Neemt hij het een beetje makkelijk in?? }> Je zult zien dat hij zo weer de oude is :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:27

Hoe gaat het nu met Puk??

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 18:58

Ja redelijk. Met de pijnstillers merk je niet veel meer, maar ik pas wel op dat hij niet teveel doet. Het is wel lastig hoor een puppy rustig houden..... Maar goed het is niet anders, over een aantal dagen ga ik de medicijnen wat afbouwen. Ik geef het met wat leverworst dus dat is vrij makkelijk te fixen ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:00

Hahha, dat doe ik ook Chocobroodje, met leverworst gaat het er zo in :D