Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij is hartstikke lief en mooi dus ik snap niet waarom ie niet eerder geadopteerd is.
Ze is lief, mensgericht, slim en heel meegaand, van een lelijk eentje is het een mooie zwaan geworden en ze wordt met de dag mooier!
Ik was op zoek naar een poezel, al naar asiel geweest en hoewel daar echt katten bij zaten met kleuren die ik geweldig vind voelde ik geen klik.
Geen moment spijt van gehad, mijn god wat zit er een leven in dat rare beessie!
Zij betaalt nu zijn medicijnen en verder is het gewoon ons monster.
en daarom is hij er nog steeds. Het is zo'n lief, diplomatiek, charmant en intelligent ventje, en inmiddels leven mijn twee katten redelijk harmonieus langs elkaar heen.
Uiteindelijk toch de verkoper gemaild en toen ik een paar meter had gereden wist ik het wel. En mijn paard wist het ook. Er waren eerder mensen wezen kijken. Met de eerste verzette hij geen poot, en met de tweede was hij over een hekje gesprongen (kennelijk kán hij dus wel springen, alleen niet wanneer het de bedoeling is
) en toen durfden ze niet meer. Mij vond hij kennelijk oké en doordat ik een erfenisje had gekregen kon ik 'm ook afrekenen. Inmiddels is hij al weer ruim 2 jaar van mij
( na 9 jaar heb ik haar verkocht en ze is nog in NL). Tweede is haar zoon (heb ik mee naar USA is mijn baby).... 2 Curly horses gered van de slager en de overige 3 heb ik bij een fokker gekocht. verder hebben we nog 8 paarden her en der gekocht.
Helaas is ze 3 weken later verongelukt.
, waarvan 2 achter de cv ketel woonden, die heeft mijn zus meegenomen
, maar zo leuk! Ik denk ik doe een gok, ik bied de helft vd vraagprijs, 5 min later was ik in het bezit van een adhd fokmerrie, toen had ik al ff achter mijn oren moeten krabben
, maar ja, liefde maakt blind
via bokt
echt geweldig