Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Volgens de DA die ik aan de telefoon heb gehad was het trouwens een hele vreemde plaats voor hotspotwiifke schreef:EvilSock: Heel erg bedankt voor de tip, helaas hebben wij hier geen anti-roos-shampoo van Head&Shoulders. Overigens wil ik ook niet zomaar dingen gaan smeren/wassen. Ik geloof je heus wel maar wil niet te overhaast 'vreemde' dingen doen (hoop dat je dat snapt). Er is overlegd met de dierenarts over de zalf die we nu gebruiken en er werd geadviseerd om daar mee door te gaan, dan doe ik dit liever ook. Dat van het voer gaan we zeker even checken!
Ik moet er trouwens nog wel even bij zeggen dat de DA er wel bij heeft gezegd dat ze natuurlijk wel moeilijk kan oordelen over de wond via de telefoon.
Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties!
wiifke schreef:Weet niet wat voor ras 't is maar 't lijkt me een Molosser. Die hebben een extreem hoge pijngrens. Op 't moment dat deze honden pijn laten zien, is 't meestal echt foute boel. Dus onderschat niet of hij wel/niet pijn heeft.Het vreemde is dat hij er helemaal geen last van lijkt te hebben, op de poging tot krabben na..
Inderdaad met een zeer hoge pijngrens.