Maar laat het gewoon staan, kan hij het gebruiken als hij zin heeft!Dank voor alle complimenten voor de ren, zal ze doorgeven aan mijn vriend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als we wat grote wonen, komt er zeker een tweede bij! listiglistje schreef:tanec_meisje schreef:En vooral super super super lief! Komt 's ochtends als een hondje keihard aangerend als ik uit bed kom :p dan mee op de wc op schoot hahaha! Past nog net trouwens...hij heeft best een flinke maat.
Dat is nog lief, die van mij heeft een heel terroriseer het vrouwtje kom uit bed ritueel s'morgens![]()
Hier ook een WC-ganger, alleen niet op schoot, want dat past niet...hij weegt zo'n 11 à 12 kilo
Weet alleen niet of mijn vriend zo blij wordt van nog een keer zo'n zelfde bedrag aan een kat uitgeven binnen 2 maanden hahaha! Maar er komt er een bij hoor, zeker
Daarom hebben we ook voor dit ras gekozen! Gaat prima

Emytje schreef:Mooie jongen hoor!
Schitterende ren ook! Heb je daar wat meer foto's van? En dan meer van de constructie? Wij zijn ook bezig met een kattenren bouwen in onze achtertuin. Het word 5,5 meter bij 5 meter, ongeveer de helft van onze tuin.
We hebben, heel handig, ruiters gebruikt. Dat zijn een soort van omlijstingen van 80 x 1,50 die ze eigenlijk in kassen gebruiken, dan zetten ze er ramen in. Wij hebben er ipv ramen kippengaas in gezet
Bovenop een kattennet wat niet doorgebeten kan worden en voila, dan heb je een ren
Staat aan het huis vast naast het raam, helemaal geen hinder met naar buiten kijken oid, plus dan kan ik hem in de gaten houden.

Heeft ook een vaste planten kwekerij en die dingen had hij al tijden liggen. Er is trouwens een hele stapel van die dingen over, heeft hij te koop staan. Moet je alleen wel een beetje in de buurt wonen of er een eindje voor willen rijden want verzenden gaat niet echt