Spannend. Poes bij de kater op "bezoek".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Akhal_Teke

Re: Spannend. Poes bij de kater op "bezoek".

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 18:14

Bengalen vind ik ook erg mooi.
Morgen kan ik mijn poesje ophalen. Ze weten echter niet zeker of ze wel gedekt is.
Dat wordt dus afwachten...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:37

Toen ik mijn poes weg ging brengen naar de kater was het voor mij ook de 1e keer, ik voelde me zooooo schuldig dat ik dr wegbracht naar een onbekend huis met een onbekende kater op seksvakantie.... alsof ik dr bij een enge vent bracht die allerlei rare dingen met dr zou doen, ik heb gejankt op de terugweg en was in staat om om te draaien om dr op te halen.

Ze vond het die nacht niet leuk, maar de kater is echt een charmeur en heeft dr toch veroverd. Ze is een paar keer gedekt en vond hem helemaal geweldig en wilde niet meer naar huis toen ik dr na 2 dagen weer ging halen, de slet! :+ Resultaat: 6 kittens, voor een 1e nest is dat best veel!

Paar jaar later ging dr dochter op stap naar de kater, die moest er helemaal niks van weten en ze heeft 3 dagen lopen grommen naar hem en alles wat maar in de buurt durfde te komen, spontaan niet krols meer! Volgende poging dan maar kater naar haar toe dus ik heb hier thuis de hele kamasutra voorbij zien komen maar helaas toch niet drachtig maar schijnzwanger.

Maar je lieffie wegbrengen is toch wel eng, je hoopt maar dat het goed gaat en dat ze goed voor dr zorgen. Gelukkig is het goed gegaan maar ik was blij dat ze weer terug waren.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 19:56

cissy schreef:
Toen ik mijn poes weg ging brengen naar de kater was het voor mij ook de 1e keer, ik voelde me zooooo schuldig dat ik dr wegbracht naar een onbekend huis met een onbekende kater op seksvakantie.... alsof ik dr bij een enge vent bracht die allerlei rare dingen met dr zou doen, ik heb gejankt op de terugweg en was in staat om om te draaien om dr op te halen.

Ze vond het die nacht niet leuk, maar de kater is echt een charmeur en heeft dr toch veroverd. Ze is een paar keer gedekt en vond hem helemaal geweldig en wilde niet meer naar huis toen ik dr na 2 dagen weer ging halen, de slet! :+ Resultaat: 6 kittens, voor een 1e nest is dat best veel!

Paar jaar later ging dr dochter op stap naar de kater, die moest er helemaal niks van weten en ze heeft 3 dagen lopen grommen naar hem en alles wat maar in de buurt durfde te komen, spontaan niet krols meer! Volgende poging dan maar kater naar haar toe dus ik heb hier thuis de hele kamasutra voorbij zien komen maar helaas toch niet drachtig maar schijnzwanger.

Maar je lieffie wegbrengen is toch wel eng, je hoopt maar dat het goed gaat en dat ze goed voor dr zorgen. Gelukkig is het goed gegaan maar ik was blij dat ze weer terug waren.

Dat had ik dus ook. Echt erg. Mijn poesje moest ook helemaal niks van hem weten. Ze blies naar hem en en zag er erg ongelukkig uit.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:25

ik vind niet zo erg, maar heb alleen dus gehad dat kater uit ging (naar cis dus) ik wist dat ie goed verzorgt werd dus .. geen probleem. alleen zin geklets misde ik echt:)

ik neem aan dat je alleen naar goed huis je poes wegbrengt. maargoed kan me voorstellen dat wat moeilijk is:)

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 21:37

irritantje schreef:
ik vind niet zo erg, maar heb alleen dus gehad dat kater uit ging (naar cis dus) ik wist dat ie goed verzorgt werd dus .. geen probleem. alleen zin geklets misde ik echt:)

ik neem aan dat je alleen naar goed huis je poes wegbrengt. maargoed kan me voorstellen dat wat moeilijk is:)

Dat weet je vantevoren niet. Je kent niet iedere fokker zo persoonlijk natuurlijk.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:16

Ik probeer dat dus wel, ikken gelukkig veel norenfokker (maar ook veel niet)
ja spannend is altijd wel, maarja voorlopig nu wee rniet aan orde in plaats van poes komt er weer een kater bij:) niet als dekkater ofzo hoor, al zou welleuk vinden als ie eens nestje zou makken. als ie net zo makkelijk is als mijn stamkater dan kan ie ook bij dame op bezoek.

mijn stamkater vond heel gezellig bij cis (hij is erg makkelijk)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:20

Cjell vermaakte zich prima hier! Wij kenden elkaar inderdaad al en dat is een groot voordeel.
Maar bij de 1e dekking van Mylah ben ik ook niet over 1 nacht ijs gegaan en zomaar poes weg gebracht, ik ben eerst wezen kennis maken met de fokker en afspraken gemaakt hoe eea in zn werk zou gaan en of ik er wel een goed gevoel bij had om poezel daar te brengen. Die fokker was ook begaan met mijn poes en wilde ook eerst kennismaken gelukkig.

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 22:25

Moest je ver rijden om bij die fokker te komen?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 07:24

Ik woon bij Vianen en de fokker zat in Dongen, dus valt mee, 3 kwartier ongeveer. Mijn poes Mylah was al gewend te reizen, ik ging er al mee naar shows en ze ging vaak mee naar mijn werk dus dat was geen enkel probleem.