Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resultaat: 6 kittens, voor een 1e nest is dat best veel!cissy schreef:Toen ik mijn poes weg ging brengen naar de kater was het voor mij ook de 1e keer, ik voelde me zooooo schuldig dat ik dr wegbracht naar een onbekend huis met een onbekende kater op seksvakantie.... alsof ik dr bij een enge vent bracht die allerlei rare dingen met dr zou doen, ik heb gejankt op de terugweg en was in staat om om te draaien om dr op te halen.
Ze vond het die nacht niet leuk, maar de kater is echt een charmeur en heeft dr toch veroverd. Ze is een paar keer gedekt en vond hem helemaal geweldig en wilde niet meer naar huis toen ik dr na 2 dagen weer ging halen, de slet!Resultaat: 6 kittens, voor een 1e nest is dat best veel!
Paar jaar later ging dr dochter op stap naar de kater, die moest er helemaal niks van weten en ze heeft 3 dagen lopen grommen naar hem en alles wat maar in de buurt durfde te komen, spontaan niet krols meer! Volgende poging dan maar kater naar haar toe dus ik heb hier thuis de hele kamasutra voorbij zien komen maar helaas toch niet drachtig maar schijnzwanger.
Maar je lieffie wegbrengen is toch wel eng, je hoopt maar dat het goed gaat en dat ze goed voor dr zorgen. Gelukkig is het goed gegaan maar ik was blij dat ze weer terug waren.
irritantje schreef:ik vind niet zo erg, maar heb alleen dus gehad dat kater uit ging (naar cis dus) ik wist dat ie goed verzorgt werd dus .. geen probleem. alleen zin geklets misde ik echt:)
ik neem aan dat je alleen naar goed huis je poes wegbrengt. maargoed kan me voorstellen dat wat moeilijk is:)