( rond de 800 euro per sphynx/peterbald kitten en dan heb je nog geen dure ) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kim90 schreef:Mijn peterbald komt iig niet buiten, die gaat met iedereen mee en aangezien ze een tikkie duurder dan de huis tuin en keuken kat zijn( rond de 800 euro per sphynx/peterbald kitten en dan heb je nog geen dure )
Linde_ schreef:Wat lief, nog nooit een baby Spynxje gezien

jammes schreef:Blote Poezels![]()
Die moeten vast wel ingesmeerd worden met zonnenbrand als ze buiten zijn?

Princess is nu zon-proef... ze krijgt elke zomer ook zomersproetjes, het schijnt dat veel katten die krijgen... maar normaal zie je ze natuurlijk niet 
Kim90 schreef:Mijn peterbald komt iig niet buiten, die gaat met iedereen mee en aangezien ze een tikkie duurder dan de huis tuin en keuken kat zijn( rond de 800 euro per sphynx/peterbald kitten en dan heb je nog geen dure )

, maar ook mijn oosterse, of een htk kat wil ik niet op straat hebben
met alle gekken die er tegenwoordig rondlopen. Ik maak dus altijd mijn buitenterrein ontsnappingproof

Ik heb een seal spotted tabby, met een donkere huid dus, scheelt weer insmeren haha. Ze bakt enorrm graag in de zon 
Ik zal even een foto zoeken van hoe het er bij mij uit ziet.
c_alsemgeest schreef:Ja het is flink klussen, investeren en proberen te denken als een kat wanneer je je tuin of balkon katproof maaktIk zal even een foto zoeken van hoe het er bij mij uit ziet.
(noor, mainecoon, ragdoll) Aangezien ze graag klauteren.

De stambomen komen totaal niet overeen.

Dus het was het wel waard.