De mevrouw die meilo zou hebben, heeft gisteren met mij contact opgenomen na aanleiding van me mailtje en advertentie op maktplaats.
En ze snapte er helemaal niks van alles en was net zo geschrokken als ik.
Maar alles viel op ze plek zei ze.
Want ze had al beetje argwaan maar na mij gesproken te hebben helemaal.
We hebben gisteren heel lang heen en weer gemaild en gebelt tot laat in de avond.
En vroeg aan der of ze geld had betaald voor meilo en ze had hun 50 euro gegeven.
Ik mocht gisteren langs komen van haar maar zei tegen haar dat het van de week wel komt.
Ze deed hem niet meer weg wat ik heel goed begrijpt, maar heb tegen haar gezegd dat ik alleen maar wil weten hoe het gaat en dat ze af en toe wat laat horen over hem.
Ze zei al dit hondje is niet ??? want je merkt aan hem dat hij een nette start heeft gehad en heel vriendelijk is.
En zei al tegen haar dat ik altijd goed voor me hondjes geweest ben, zorgde soms nog beter voor me beessies dan voor me zelf.
En dat het niet in mijn hoofd zou opkomen.
En zei heeft na mijn mailtjes ook alsnog de politie gebeld hier over maar die kunnen hier weinig aan doen tenzij er meer klachten komen over deze achterlijke mensen.
Maar goed hij is alsnog goed terecht gekomen en dat was het enige wat ik wou weten.