Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sancha schreef:antwoord nou eens, waarom kan de hond niet gewoon binnen slapen?
hanny_jelke schreef:een hond moet je echt of binnen of buiten houden.
niet zeggen overdag binnen s'nachts buiten.
want of hij krijgt het of te warm of tekoud.
in een goede ruime ren met een goed geisoleerd hok kan een hond gewoon buiten leven.
bij voorkeur 2 maar 1 is echt geen probleem.
ken zat mensen die het doen en zei hebben er nog geen een van alle problemen aan onder vonden.
wat mij echt zorgen baart is overdag binnen latten en s'nachts buiten houden.
als je toch een besluit wilt nemen.
geen enkele ras kan er tegen overdag binnen tezijn en snachts buiten te zijn.

xmarlies96 schreef:Sancha schreef:antwoord nou eens, waarom kan de hond niet gewoon binnen slapen?
Gewoon niet is toch mijn mening. Als de hond en kat samen binnen zijn komt ook niet goed.
En als jij een andere mening hebt bést maar dit is gewoon mijn mening. En mijn vader heeft een beetje een allergie ervoor dan is het sws beter dat ie in een buitenhok gaat. Een hond is ook liever buiten dan binnen.
Citaat:Gewoon niet is toch mijn mening. Als de hond en kat samen binnen zijn komt ook niet goed.
En als jij een andere mening hebt bést maar dit is gewoon mijn mening. En mijn vader heeft een beetje een allergie ervoor dan is het sws beter dat ie in een buitenhok gaat. Een hond is ook liever buiten dan binnen.
xmarlies96 schreef:Sancha schreef:antwoord nou eens, waarom kan de hond niet gewoon binnen slapen?
Gewoon niet is toch mijn mening. Als de hond en kat samen binnen zijn komt ook niet goed.
Lisa_H schreef:De labrador's die mijn oom en tante in de loop der jaren hebben gehad hebben allemaal van pup af aan tot hun dood buiten rond gelopen. Mochten niet naar binnen, ze zijn allemaal 14 jaar geworden. Behalve de huidige hond maar die is nog gewoon in leven, ze waren allemaal kern gezond en nooit problemen mee gehad.
Citaat:Ik geloof niet dat het aan ons is om te oordelen of iemand wel of niet een hond moet nemen.
maudenmarc schreef:Ik geloof niet dat het aan ons is om te oordelen of iemand wel of niet een hond moet nemen.
xmarlies96 schreef:Dat bedoel ik mensen doen wel heel brutaal en ik heb ook hersens hoor dus je hoeft niet dat ik 15 ben domme reacties te plaatsen ach laat maar, bokt is altijd hetzelfde mensen die zeggen dat je het niet moet doen. Gelukkig zijn er nog mensen die wel goede tips en alles weten volgens mij de mensen die hier nu brutaal reageren hebben helemaal geen ervaring met honden in een buitenhok.