Kat kwam zo in bad liggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:04

Mijn kat kwam vroeger ook mooi bij mij in bad :') Maar ohwee als je d'r zelf in bad wilde doen he _O-

Heel erg apart idd, ik vond het altijd een teken dat ze van me hield, want bij de rest van de familie deed ze het niet <3
Ze kwam me ook altijd ophalen van school en bracht me weg, was een erg apart dier ook :j

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:05

Prachtig geschreven en geweldig dat ze dat deed joh!

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:06

Wauw daar heb ik nog nooit van gehoord :oo

enne Sharon .... Denk niet dat TS een foto van drzelf in bad op bokt gaat plaatsen... ;-)

cissy

Re: Kat kwam zo in bad liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:32

Hahaha! geweldige beesten zijn katten toch! Sommige katten zijn gek op water en op hun baas/butler.

Als ze dit vaker doet wil je dan een keer een tshirt aantrekken en het toch even filmen of op de foto zetten?

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:38

haha geweldig! als ze het vaker doet toch maar een keer met bikini oid aan in bad en foto maken lijkt me erg appart!!

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:43

haha gaaf is dat zeg!
Heb ooit vroeger gehad dat er bij ons in de douche 1 kwam zitten bij mij,
was aan het lezen en zat op krukje en kraan aan over me heen (A)
En die kat kwam ineens daar liggen.
nu heb ik een hele lieve dame van 3 die ook mij achterna loopt en zelfs wc in loopt. ook geeft ze kusjes als ik zeg bengel kusje :D
zelfs nu ze kittens heeft laat ze die welleens liggen om even te komen kroelen.
geweldig zulke katten (L)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:48

Naaltje schreef:
je kat heeft een identiteitscrisis! :oo

_O- Wel heel leuk hoor.. Je katten houden zo te zien echt heel veel van je!! :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:49

Rhendera schreef:
Wauw daar heb ik nog nooit van gehoord :oo

enne Sharon .... Denk niet dat TS een foto van drzelf in bad op bokt gaat plaatsen... ;-)

Hoezo niet? Je hoeft toch niets te zien als je in bad zit en een foto maakt? 8-)

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 18:57

IK heb ook zo'n gek , een turkse van is dat .

Die doet ook rgelematig een rondje in de vijver hier haha

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 19:27

Hehe, nee, ik plaats de foto's liever niet. Je ziet ook wel wat op die foto's. Die zijn lekker voor mezelf. Maar stel dat het vaker gebeurd dan trek ik wel even een bikini aan of T-shirt en maak ik nieuwe. Het is inderdaad best apart, dus wel leuk om even te delen :D.

Soms heb ik het idee dat ze beide meer hond zijn dan kat. Ze zijn zo mensgericht. Luisteren ook naar de naam, hoewel het geen verschil maak of ik ze Bo of Mo noem, daar horen ze het verschil toch niet tussen. Al zeg ik "Ooo." dan komen ze mijn kant al op. Ook vinden ze het geen probleem om te verhuizen. De meeste katten zijn doller op hun huis dan op hun baas, maar deze niet. Ik ben twee keer verhuisd en heb toen de katten bij mijn vader gelaten. Beide keren waren ze compleet door het dolle als ik een weekend weer kwam logeren en dan zaten ze weer een week voor mijn slaapkamerdeur te liggen, ook al was ik er zelf niet. Vond het zo zielig dat ik ze met me mee heb genomen. Dat ze twee keer op een andere plek kwamen boeide ze echt niet. Nu ik weer thuis woon is het tweetal ook weer hier en ook dat is prima, als ik maar in de buurt ben. Ik hoef maar een nacht weg te zijn en ze liggen of op de trap met zijn twee te wachten of voor mijn slaapkamerdeur. Soms als ik lang weg ben vind ik dat altijd zo sneu :P.

Ze zijn echt gek op me, maar ik ben ook ontzettend gek op ze. Het was niet de bedoeling. Toen ze hier geboren waren vond ik ze wel leuk, maar ik wilde geen katten hebben (we hadden ze opgevangen en zouden mams plus kids een nieuw tehuis zoeken). Mijn andere kat was net overleden. Mijn vader echter wilde deze twee wel houden. Ze hadden nog geen naam en ik had niet veel met ze dus gaf ze er ook geen. Mijn pa noemde ze Bonte en Grijze of simpelweg "De Kittens." Zo worden ze nog vaak genoemd. Langzaam begon ik me toch te hechten aan die mormels, vooral omdat ze zo gehecht aan mij waren. Waarom snap ik niet, was nooit uitzonderlijk liever voor ze dan mijn vader of zus :P. En dus gaf ik ze na een jaar eindelijk maar eens echte namen. Bonte werd af en toe al eens Bo genoemd en aangezien ik niet creabea ben kwam Mo er aan vast. Ze hebben mij echt uitgekozen tot baas. Ik hun zeker niet. Ik was nog te verdrietig om mijn andere kat... Maar ze hebben zich net zolang aan mij vastgeklampt totdat ik verzot op ze was... En nu wil ik ze voor geen goud meer weg.

Sorry dat ik zo ratel, vind het gewoon leuk om over mijn schatjes te typen :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:37

Vind t erg stoer! Ze klinken als heerlijke poezebeesten!

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 08:37

wahaha geweldig,, tiss dat ik geen bad heb anders doen ze hier ook. kanook geen kwaad hoor, wel goed afdrogen uiteraard.
ik heb altijd bezoek als ik onder de douche sta, als je niet oppas staan ze er zo bij.. heb ik al paar keer gehad:)