Het was inderdaad erg leuk!! Hij was heeeel aardig en we hebben even kort gepraat.
Verder bekeek hij het "probleem" van mijn hond, namelijk haar obsessie (!) voor tennisballen!
Helaas ging het allemaal zo snel dat Toby (en ik haha
) een beetje overdonderd waren. Ze was wel lekker enthousiast aan het doen met haar tennisbal, maar nog niet heel extreem. Dat gebeurde pas toen Cesar weg was......toen scheurde ze mijn tas bijna open om die bal eruit te krijgen!
Verder geen tips gekregen helaas...dat zal ik bekijken in de show bij de hond die wèl geselecteerd was...
Een andere vrouw vond ik wel zielig... Haar hond was ook heeel obsessief met z'n bal en brak altijd het halve huis af. En nu stond ze voor Cesar...kijkt die hond helemaal niet om naar die bal!!
Het was backstage in de Heineken Music Hall. Zijn crew was ook erg aardig!
Ik vond het ook leuk om Todd te ontmoeten. Heeft iemand de aflevering gezien met Curly? (Blonde labradormix) Todd heeft Curly geadopteerd en hij komt wel vaker voor in de Dog Whisperer-afleveringen.
Hij had me ook al 2 keer gebeld vanuit Amerika, o.a. met een telefonisch interview waardoor ik geselecteerd was voor vandaag.
Cayenne, ik deel jouw mening ook hoor.............. ook zéker in het echt!

haha
Heb er echt zin in! 

Domper