Mijn pup eet alleen haar eigen poep soms op. Lekker stel dus

Ik heb het er al vaak met mijn dierenarts over gehad. We hebben eerst ander voer geprobeerd. Ondertussen krijgen ze beiden natuurlijk voer, dus vers vlees e.d. Het heeft wel iets geholpen, maar het is niet over.
Mijn dierenarts had korrels voor me om te proberen. Bij sommige honden had dat geholpen, helaas bij de mijne niet..
Maar hij zei mij letterlijk dat het soms komt door een tekort aan bepaalde stoffen, maar soms komt het ook gewoon doordat je hond een beetje een viezerik is
Ik zou dus een overstap naar ander voer zeker proberen. Pedigree is idd niet het beste voer wat er is. Het is het proberen waard.
Helpt het niet, dan moet je helaas accepteren dat je hond een smeerkees is
) Goed gecorrigeerd. Ben daar een beetje voorzichtig mee omdat ze nog wat onzeker is, maar moet zeggen dat dit heel goed gaat! een goeie NEE en druk op de schoft was voldoende, ze had hem door want de eerstvolgende liet ze ook bij een rustige nee liggen 
Mijn hond is trouwens wel goed zindelijk, ze is sowieso heel leergierig, en volgt mij eigenlijk sowieso altijd wel, daar hoef ik haar ng niet eens het commando volgen voor te geven 
. Ik vind het een goede manier! Want poep eten is echt