Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:45

Suusje1972 schreef:
Nou zo ver ga ik niet Elma, dit zijn vriendinnen die ik al 20 jaar ken. En ik hou niet van kinderen maar daar mogen zij ook best even over kletsen hoor.

Oke ik lieg, ik heb ook 1 vriendin en die vind het vies.. Maar die zeurt er niet over.. Mijn ex die kon dieren wel schieten! en heb ook heel duidelijk gezegd, als je met mij wil, ga er dan maar vanuit dat je al-tijd dieren heb, dus ga het maar accepteren of liever nog leuk vinden :+ Maar die werd gewoon chagrijnig van mijn hond en ging hem lopen wegduwen enz, nou sorry hoor maar daar is het gat van de deur :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:46

LecyTinker schreef:
Ohh... ik ben zo verliefd op mn vier baby eendjes die ik sinds zaterdag heb en nog in mijn woonkamer wonen totdat ze groot genoeg zijn om naar buiten te gaan. Die lekker in een rennetje overdag een bak water hebben waar ze zich een hele dag in wassen, drinken en dobberen en een schaal waar ze hun korrels in eten en vreten en slapen en poepen en de rest van de dag lekker tegen elkaar liggen te dutten totda ze in de avond in hun mandje moeten...

oooh, fotoooooo!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:50

Elma, dit zijn ze op de eerste dag. In hun mandje, even wennen allemaal voor ze...
Afbeelding

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:51

Ik voer al een hele tijd de discussie met mijn ouders dat het zo stil is in huis sinds onze kat 3 jaar geleden is overleden. Ik merk dat ik hierdoor vaker naar de paarden ga, ook al komt dat niet altijd uit. Of ik rij vaker langs mn vriend omdat ze daar wel een hond hebben. Ik heb die beestjes gewoon nodig om me heen. Nu wil ik zelf graag een hondje maar mijn ouders willen hier niet voor zorgen. Het enige wat ze hoeven te doen is in de middag even de deur voor m open te doen en dat was het. De rest van de zorg neem ik op me. Ook neem ik hem mee als ik klaar ben met studeren en ga samenwonen. Ik zie het probleem dus niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:52

Oooh ja, die baby-eendjes wil ik ook wel zien, dat klinkt te schattig. <3
Edit, wat een schatjes!!!!

Veel mensen begrijpen het inderdaad niet, maar ik houd ook meer van dieren dan van mensen. Ik begrijp mensen en hun spelletjes en verborgen agenda's vaak ook niet, terwijl ik dierengedrag meestal meer dan logisch vind. En dieren geven zoveel meer, en zo onbaatzuchtig.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-05-11 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:52

Ik ben zo verliefd op mijn poezel,omdat ze vandaag met haar baby-buik heerlijk in de zon lag te maffen,toen kwam ze even bij me om kopjes te geven. <3
Ik smolt gewoon helemaal,ze is altijd zo lief :+:

Ik ben zo verliefd op mijn hond,omdat hij gewoon de liefste is,als hij buiten is gaat hij helemaal los,net een puppy (hij is nu 10) <3

Ik ben zo verliefd op mijn pony,omdat ze het zó goed doet met het beleren <3

En ik ben zo verliefd op mijn paard,omdat ze zo haar best doet tijdens het dressuren <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-05-11 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:54

_brunette schreef:
Ik voer al een hele tijd de discussie met mijn ouders dat het zo stil is in huis sinds onze kat 3 jaar geleden is overleden. Ik merk dat ik hierdoor vaker naar de paarden ga, ook al komt dat niet altijd uit. Of ik rij vaker langs mn vriend omdat ze daar wel een hond hebben. Ik heb die beestjes gewoon nodig om me heen. Nu wil ik zelf graag een hondje maar mijn ouders willen hier niet voor zorgen. Het enige wat ze hoeven te doen is in de middag even de deur voor m open te doen en dat was het. De rest van de zorg neem ik op me. Ook neem ik hem mee als ik klaar ben met studeren en ga samenwonen. Ik zie het probleem dus niet!

Het is een grote verantwoording. En het feit dat ze in de middag even de deur moeten open doen is natuurlijk neit zo een probleem, maar zie doet die open als ze er niet zijn?
Wie gaat voor je hondje zorgen als jij op vakantie gaat en wie gaat alle dierenarts rekeningen betalen als je hondje ziek wordt? Buiten dat mag je niet in alle huur woningen dieren hebben etc... zitten best wel wat ogen aan hoor.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:56

Aah wat een schatjes die eendjes!!

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:57

Als mijn ouders weg zijn dan breng ik het naar mn vriend dat is geen probleem, omdat ze zelf ook een hond hebben. Sowieso willen wij kopen en niet huren. Heb er wel goed over na gedacht. :) Verder verdien ik genoeg om de rekeningen te betalen.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:58

Ik ben heel erg verliefd op mijn Lola. Waarom?
Omdat:

- ze me altijd zo lief wakker maakt, dan legt ze haar kop op mijn buik en als ik dan 1 oog open doe gaat ze heel hard kwispelen
- ze haar koppie zo schattig scheef doet als iets tegen haar zeg
- ze altijd tegen me aan komt hangen op de bank met haar neus tegen de mijne
- ze lief is voor mij, de rest van de dieren en al het bezoek
- ze altijd blij is, haar kwispel staat nooit stil, ze maakt mij ook blij
- ze zo goed oppast, ze is waaks zonder overdreven gedoe, ze geeft me een veilig gevoel als vriendje op zakenreis is
- ze de allerbeste knuffelaar is als ik me niet lekker voel of verdrietig ben
- ze altijd los kan lopen zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze ergens achteraan gaat of een potje gaat knokken met een andere hond

Ik vind al mijn andere dieren lief, maar met Lola heb ik een speciale band.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 20:03

Ik ben zo verliefd op onze siamees Chailai omdat ze 's avonds rond 10 uur altijd op de armleuning komt zitten om mijn aandacht op te eisen. Dan wil ze namelijk spelletjes doen op snoepjes te verdienen. En nee, niet zomaar krijgen :n Ze wil er echt iets voor doen :j

En ik smelt ook helemaal als poes Isabel ineens aankomt met een enorme air dat ze geknuffeld wil worden, alles aan de kant, laptop opzij, handen leeg want er moet echt met 2 handen geaaid worden dan! Als je 1 hand opzij legt gaat ze hem er echt bij halen :))

En ik ben ook super gek op onze hond als hij van het wandelen thuis komt, helemaal nat geregend is en dan zelf alvast zijn handdoek gaat halen om droog gemaakt te worden!

Je leest het vast wel, ik helemaal stapelgek op die heerlijk beestenboel! Zou echt niet zonder kunnen. Had ooit een vriendinnetje die niet snapte dat ik het zowat altijd over die beesten had, tot ze een keer mee naar huis ging en we de deur binnen kwamen en er 2 katten en een hond bij de deur zaten om me te begroeten. Ze snapte het ineens wel :D

Anoniem

Re: Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 20:18

Wat lief Amable <3

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 20:44

al mijn dieren hebben wel zoiets
De half wilde poes die aan is komen lopen jaren geleden ben ik gewoon gek op. Puur omdat ze ons uit zocht uit heel de buurt om te blijven leven ondanks dat ik ze een half jaar lang genegeerd heb en toen na zoekacties nog geen eigenaar kunnen vinden en toen pas ben gaan voeren. Inmiddels komt ze al 2 jaar binnen en wij kunnen gewoon niets met haar. Maar elke avond als ik net op bed lig komt ze even 5 minuten kroelen. Zo'n geweldige ervaring dat ze doodsbang is maar toch op dat moment elke keer weer komt kroelen. En als ze dan tegen me in slaap valt ben ik de gelukkigste op de hele wereld. Dat ze elke nacht rond 4 á 5 uur naar buiten wilt maakt me ook niet uit. Speicaal voor haar stap ik uit bed om ze naar buiten te laten. Echter soms wil ze 's avonds laat naar buiten en dan wil ze 's cohtends om half 6 naar binnen. Ook dan krijgt ze me altijd wakker haha.

De andere poes is geweldig lief, aanhankelijk, speels en kroelerig (erop uit gezocht) en ze is gewoon op alle gebieden heel leuk. Zelfs 's nachts als ze opeens haar kop in mijn gezicht duwd omdat ze geaaid wil worden en 's ochtends vroeg als ik een beetje wakker wordt en ze al in mijn tenen hangt.

Zo de honden ook. De ene omdat ik er geweldig leuk mee kan trainen en hij zo zijn best doet ondanks dat we samen best een lomp stel zijn af en toe toch maar even GGb examen gehaald.
En mijn andere hond omdat hij gewoon een lompe goed sul is. Met 3.5 jaar hier gekomen en kende niets dan slapen op een kussen en wandelen om behoefte te doen. Hij is hier nu 1.5 jaar en kent al wel 4 commando's (jaja hoezo lompe goed sul haha). Er zit geen kwaad in maar volgens mij zit er in zijn geheel ook niet veel in. En daarom is hij zo leuk :D (voor degenen die het raden, ja het is een boxer :+ :+ heb alleen nog nooit zo'n lompe boxer gehad en dit is toch al mijn 3de)

De nijnen zijn ook geweldig leuk. Om te verzorgen en te bekijken hoe ze zich onderling gedragen en wat ze allemaal uitspoken in de ren die ze hebben en de verschillende speelmogelijkheden. Echt puur genieten. Maar wel van een afstandje want mijn enige echte knuffelkonijn (die er van genoot) is helaas 1 april ingeslapen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 20:54

@dierenfan: wat sneu van je konijn :(:)
Konijnen ben ik nooit echt gek op geweest,ben zelf meer van het kroelen met dieren.
Je doet je boktnaam er zo te lezen echt eer aan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:10

Ik ben verliefd op Dimo, omdat ik altijd zo vreselijk om hem moet lachen als hij de sproeier weer eens aanvalt :')

Blijft echt waanzinnig grappig _O-
Omdat hij zo zeldzaam lief en zacht is, en ondanks zijn grote bek best een teer zieltje heeft. Omdat hij zo goed kan zwemmen...... omdat hij zo'n ontzettend schattig pupje was :+:
Afbeelding
En vooral omdat hij Dimo is, míjn Dimo.

Ik ben verliefd op Raphael, omdat hij me zoveel doet denken aan zijn opa Beau, en toch ook zo hélemaal Raphi is.
Omdat hij zo'n knappe kop heeft :+:
Afbeelding
Omdat ik samen met hem de hele wereld aankan..... zo sociaal is, zo vriendelijk, zo zelfverzekerd, voor de duvel nog niet bang is, en gewoon omdat hij mijn Raphi is.

Ik ben verliefd op Veggy, omdat ze zo mooi is, en als ik bij haar ben, is het net of al mijn stress zomaar verdwijnt, of verdriet niet zoveel meer voorstelt, en ze gaat met haar grote lijf bij me staan, en vertelt me dat er niets aan de hand is, want zij is er...... Bij haar is de wereld volmaakt, want zij heeft volkomen vrede met zichzelf en alles om zich heen, en het gevoel dat ze me geeft, is nergens mee te vergelijken....... Zij is een heel fijn rijpaard, maar ze is vooral gewoon Veggy, en dáárom ben ik zo dol op haar <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:12

Haha die eerste hond _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:17

Ja, mooi is ie he? :D

EngeltjeSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:19

Leuk topic!

Ik ben zo verliefd op me hondje, omdat ze zoveel voor me betekent.
Soms praat ik zoveel over haar, en schiet ik helemaal vol, juist omdat ik zo gek op haar ben.

Sommige mensen kunnen me dan zo raar aankijken dan he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:24

Mijn konijn was vandaag weer haar knuffelhondje aan het wassen, om er vervolgens weer heerlijk tegenaan in slaap te vallen <3 Dan smelt ik toch wel hoor! Dat beestje, ook al is het nep, betekent blijkbaar toch wel wat voor dr :)

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:17

haha Yamcha, die Dimo.. Ik had dat filmpje volgens mij al eens eerder op bokt gespot maar hij blijft geweldig!
Vind het altijd zo mooi om te lezen/horen hoe mensen vol liefde over hun dieren kunnen spreken/schrijven. Vind dit dan ook een heel leuk topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:24

:j

Had hem al eens eerder geplaatst :j
Hij doet het nog steeds, dit :D Raf kijkt dan echt alsof Dimo niet helemaal goed wijs is :')

Ik vind het ook een heerlijk topic :+: Al die leuke dieren, en vooral de liefdevolle mensen :+:

EngeltjeSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:26

Ik ben zo verliefd op het koppie van me hond s'morgens als ik naar beneden kom.
Ze zegt nog net niet kwispelend: Goeie morgen baasje _/-\o_ gaan we weer wat doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:29

Heerlijk he :+:

*wilt een foto van EngeltjeS hondje :j *

EngeltjeSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:30

*zoekt foto* / evt. in me profiel zie je haar ook :j
misschien kan ik morgen wel een foto kijken als ze weer zo lief kijkt :D

Heerlijk als ze je zo begroeten!

Afbeelding
Hier smelt ik ook voor, haar oortjes :P hahahaha