Hondenshow Goes 14 en 15 mei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 00:13

Ooh wel meisje is dat dan?? Ik sta in de open klasse
Maar er zijn er maar 16 die mee doen van de spikkels, de meeste zal ik wel kennen.

Wij doen bijna nooit mee, maar denia kan zo genieten van alle aandacht haha dat het gewoon leuk is om te zien.

Neej

Re: Hondenshow Goes 14 en 15 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 00:16

Oh zij staat met Ruby in de jeugdklasse, geloof dat ze nu een jaar is :j Stamboomnaam weet ik helaas niet...

Ja Ollie vindt het ook echt leuk, shows, lekker alle aandacht voor hem alleen :P

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 00:17

Zegt me zo niets.. Maar heeft de eigenaar een hondenschool??
Spikkel.nl of iets. Heeft een hele mooie bus hahaah

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 00:36

Nee die is het niet :P Ze is wel trainster op een hondenschool :P goed bezig, die dalmaten-baasjes :P

Maar ik heb even gekeken bij de showuitslagen op de ncdh-site, ik gok dat het teefje Lady Be A Ruby of the Three Turnips is :)

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:36

Grappig Denia is van namara's maar die is bij de three turnips geboren. Ik denk dat dit dan een teefje van spike is uit ik dacht Hongarije.
Wat voor een les krijg je trouwens van haar??

arianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:00

ja we zijn er.. met onze american staffordshire terrier....tussenklasse:-)

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:05

Ik weet al wie je bedoelt! hahaha Zij komt volgens mij op de clubmatch de junior handling doen.
weet zo even niet meer hoe ze heet..

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:09

HenJ schreef:
Ik weet al wie je bedoelt! hahaha Zij komt volgens mij op de clubmatch de junior handling doen.
weet zo even niet meer hoe ze heet..

Ja dat klopt! Ze geeft overigens Pup/jonge hond, GHH (die heb ik bij d'r gelopen) en we lopen op donderdag ringtraining bij d'r :)

Hihi, ik heb vanmorgen Ollie meegenomen op paardenfotoshoot, hij heeft lekker lopen ravotten met twee beauceronvriendjes, in de sloot gelegen, door de bak gerausd, in de stal gerommeld.. Als je 'm nu ziet zou je niet zeggen dat ie morgen nog op show moet _O-

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 18:40

Erg fijn, degene die morgen met me mee zou gaan (en dus bij mijn honden zou blijven als ik met een van mijn andere honden in de ring sta), heeft op het laatste moment afgezegd :( Helaas heeft iedereen verder al andere plannen, dus mocht er een bokker zin hebben om met me mee te gaan :D

Bij deze wens ik iedereen morgen in ieder geval veel succes en natuurlijk heel veel plezier!

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:44

Ja idd heel veel succes allemaal!!!!!

Kun je geen bench meenemen delabrador??

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 18:51

HenJ, ik doe met twee teefjes mee en mijn reu gaat ook mee (hij kan niet alleen thuis blijven namelijk). Aangezien hij een nogal rottig verleden heeft, mishandeld geweest, is een bench voor hem niet echt ideaal. Maar waarschijnlijk zit er niets anders op, dus ik zal morgen wel kijken hoe hij reageerd als ik hem in een bench (van de Dogshow zelf) stop.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:21

Oei, das balen!

Er zijn altijd ontzettend veel labradors op zo'n show, er is vast wel iemand die even je honden vast wil houden op het moment dat je met de andere in de ring staat :) moet wel goedkomen joh ;) En anders idd de vaste benching proberen :j

Succes in ieder geval morgen! (en voor degenen die even willen komen buurten, ring 12, rood-wit-monster, lang blond haar :P )

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:48

Sorry ik ben er zondag pas hahah

Is er gereserveerde benching?? Ik neem meestal mijn inklapbare mee, maar als er geen vaste benchplaatsen zijn, kan ik denia ook wel in een bench op deshow doen. Denia is gelukkig erg makkelijk daarin en kan haar gewoon in de bench leggen als ik even een rondje loop. Maar meestal gaat ze mee... Op de kerstshow liep ik langs een kraampje, komt de eigenaar ineens achter me aan, uhm mevrouw u hond heeft iets gestolen hahaah Had denia een balletje uit de bak gepakt hahaha Maar ze vond het zo grappig dat ze de bal mocht houden haha Zo leert de jeugd het natuurlijk nooit he!!! haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:04

Haha wat een brutaaltje zeg :')

Benching is vrij, maar alleen aan de ene kant van de tweede hal en eerlijk gezegd vind ik het leuker om bij de ring te zitten :P Ik had gewoon mn nylon reisbench bij :j

Verder was het ONGELOFELIJK koud in de hallen, was de uitlaatplaats groot en schoon, show zelf verder ook schoon, liepen allemaal scouts rond met kattengrit voor de plasplekken enzo :j Ereringprogramma was beetje rommelig geregeld, dat wel :P

Ollie deed het SUPER vandaag! Liep als een tierelier, liet zich netjes voorbrengen, besprong de km eens niet voor de verandering :P En werd daarvoor beloond met een 3U (van 4) en een waanzinnig zonnig keurrapport :D Ik ben een blij meisje :D

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:11

Gefeliciteerrd!!!!!!!!!!

Ik neem morgen ook mijn nylon bench mee
Loop nu al te stressen hahaha als ze maar niet dit als ze maar niet dat hahahah lol
We zullen morgen zien

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:14

:oo Waarom wist ik dit niet?! Is het morgen ook nog, en waar? Zeelandhallen? Want dan fiets ik ff langs, leuk leuk leuk!

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:17

Morgen is t ook nog :j In de Zeelandhallen :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:22

Misschien dat ik dan nog even langskom, vind dat zo geweldig := Ook zo gezellig al die kaampjes :')

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:23

Ja ik ga morgen misschien ook wel ff kijken bij de Pinschers :D