Mijn zus heeft een paar jaar terug een babyeendje aangereden zien worden, en sindsdien heb ik die nummers erin gezet, je weet maar nooit..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Creatas schreef:Zolang de natuur dat dan in de berm doet is het prima idd, anders komen er weer aasgieren op af.
Ik had laatst gebeld voor een dode cyper op de vluchtstrook > Werd door de ambu verwezen naar de gemeente op doordeweekse kantooruren... Dus ik bij de gemeente gemeld, met de opmerking/vraag of ze deze katten dan toch ook echt met een chipreader lezen, maar dat kon mevr.telefoniste me niet vertellen/beloven...

FlorisSam schreef:Ik heb de nummers van de dierenambulance van verschillende regio's in mijn mobiel,daarnaast ook de dichtsbijzijnde dierenartsen,hoefsmeden,amivedi,dierenasiels,moederloze veulencentrale,het algemene nummer van politie en brandweer,112,huisarts,ziekenhuis,e.d.
Ik ben geloof ik voorbereid op bijna alles
Gelukkig heb ik het nog nooit hoeven gebruiken

(wij wonen er wel tussen in, maar mijn god, kan zoiets niet samen werken?!?!?!?)
En idd net als Onassa ook van dierenartsen die 24/7 diensten hebben! Niet alleen voor andere dieren, maar ook voor mijn eigen hond! xJolien schreef:Dat scheelt natuurlijk wel, dat steeds meer mensen internet op hun telefoon hebben..
8nnemiek, dat zou wel verstandig zijn, zo'n landelijk nummer!

Was echt zo sneu.. Dierenambulance was toen door iemand anders gebeld, maar er was helaas niets meer aan te doen.
Dierenambulance had mij doorverbonden met de dierenbescherming en die heeft de eigenaar opgespoord
Susyb schreef:idd dit is geloof ik volgens Europese regelgeving bepaald dat nummer.
en daarom hebben ze 144 met een slogan