Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sancha schreef:Lekker hoor. Een dier laten lijden terwijl je er zelf naast staat te kijken.
Inderdaad, breng het arme dier naar een opvang! Tegen de buren kan je zeggen dat ze is verdwenen. Op deze manier breng je de poes ook nog om het leven. Kun je dan 's nachts nog slapen??
Echt hoor, zoveel moeite is het toch niet?
maaike_lotte schreef:Sancha schreef:Lekker hoor. Een dier laten lijden terwijl je er zelf naast staat te kijken.
Inderdaad, breng het arme dier naar een opvang! Tegen de buren kan je zeggen dat ze is verdwenen. Op deze manier breng je de poes ook nog om het leven. Kun je dan 's nachts nog slapen??
Echt hoor, zoveel moeite is het toch niet?
ze vraagt om hulp, en dit vind ik meer overkomen alsof ze 1 of ander iemand is die beesten mishandeld!
go go go! 
Maar bij de DA is toch een betere locatie om het beest te helpen want uit dit bericht maakt ik op dat het zo niet goed gaat.

maaike_lotte schreef:nee dat klopt maar ik snap ook wel dat het voor de TS echt omgekeerde wereld is nu! dit hoort niet haar verantwoordelijkheid te zijn! ik vind ook dat je altijd het beste moet kiezen voor beesten maar dit is wel een lastige situatie en daarom zou ik haar niet makkelijk meenemen als ik haar was

Yessy schreef:De zus woont 2 uur reizen verderop en heeft misschien ook gewoon een leven...

TheHorseInn schreef:Ik vind hier nou niet bepaald vriendelijk gereageerd worden voor de ts.
Dus de ts moet al haar paarden dan gaan verkopen en haar plezier en ga zo maar door om die poes te helpen?
Sorry hoor,
dit is niet de ts haar verantwoordelijkheid
maaike_lotte schreef:TheHorseInn schreef:Ik vind hier nou niet bepaald vriendelijk gereageerd worden voor de ts.
Dus de ts moet al haar paarden dan gaan verkopen en haar plezier en ga zo maar door om die poes te helpen?
Sorry hoor,
dit is niet de ts haar verantwoordelijkheid
dit vind ik dan wel weer heel makkelijk, wat moet ze dan volgens jou? gewoon door laten gaan zo?
dat lijkt me eigenlijk nog moeilijker

maaike_lotte schreef:Yessy schreef:De zus woont 2 uur reizen verderop en heeft misschien ook gewoon een leven...
tja dat die zus 2 uur reizen verder woont dat is wel een probleem ja, maar 'heeft misschien ook nog gewoon een leven' dat snap ik niet helemaal, als een dier op sterven ligt en je hebt er verstand van wil je dat beest toch helpen? het probleem lijkt me dus alleen dat ze op 2 uur reizen woont.