winnietje3 schreef:Zeg nooit, nooit.
Er zijn ook vrouwen die aan de pil met condoom zijn en zeggen er doorheen zwanger te raken
Een pil met condoom kun je natuurlijk niet vergelijken met een sterilisatie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tenminste, het verschil wordt ons duidelijk geleerd, maar we spreken wel altijd over sterilisatie bij de poes
Calanddra schreef:Maar dat is wel wat andersbij een sterilisatie van een poes worden de eileiders verwijderd (als het goed wordt uitgevoerd), dan kun je nog lastig zwanger worden
Het zou misschien mogelijk zijn dat ze niet de eileiders compleet hebben weggehaald maar nog een deel hebben laten zitten? Dat er alsnog eitjes komen?
Indd even langs de DA zou ik zeggen
Calanddra schreef:bo0tjeee schreef:Dat snap ik Calanddra, en ook dit vind ik dom. Noem het zoals het is en dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan. Als iedereen dit zou doen is het voor iedereen duidelijk wat er echt gebeurd en wat het nou echt is.
Tja dat zou je tegen de diergeneeskunde wereld moeten zeggen, gaat volgens mij al jaren zo bij alle praktijken. Zou me ook niet verbazen als het zo wordt aangeleerd bij de opleiding
Hoe gaat het verder met moeder en de kinders?
)
rayoow schreef:..Ik zou toch even naar DA gaan
Mijn ma is Paravetrinaire assistente..
mn ouders doen castratie en sterilisatie projecten..
Ik had even aan hun gevraagd::
Er moet iets fout zijn gegaan toen de poes werd geholpen
want het is onmogelijk dat een poes nog zwanger kan raken
Want of de eileiders
Of de eileiderd en baarmoeder worden verwijdert
of zijn de eileiders afgebonden? tegenwoordig kan dat namelijk niet meer..maar zo'n 10 jaar geleden als het goed is nog wel
Amalarab schreef:Dan zou er sprake zijn van rekanalisatie bij deze poes?