Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 19:42

MissToseland, vandaag is in ieder geval weer mooi meegenomen, door alle antibiotica had hij een redelijke dag dus hebben we geprobeerd zo veel mogelijk te genieten zonder hem te veel in te spannen :)
Moon, harstikke lief van je om zo lief te reageren, ben een beetje ontroerd <3
Amyz, hoop ook dat we nog een tijdje pijnvrij hebben, ik hoop het ook voor jou en Nouz ook heel veel sterkte toegewenst meis :(:)

Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:32

rocymax schreef:
Moon, harstikke lief van je om zo lief te reageren, ben een beetje ontroerd <3

Graag gedaan As....... ik leef met je mee :j
Wat een lieve foto <3 <3 van jou en Roc

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:38

Wat verschrikkelijk voor je om je hart zo kort achter elkaar voor de 2e keer te breken....
Er zijn geen woorden om je te troosten, alleen tijd om straks de scherpe randjes van de pijn van het verlies te verzachten.....
Ik hoop dat Roc nog een tijdje in redelijk goede gezondheid mee gaat en dat je tijdig een besluit neemt.
Heel veel sterkte!!!!!!!!

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 09:42

Wat erg voor je... :(:) Maar je hondjes hadden/hebben wel een mooie leeftijd bereikt. Hopelijk heeft hij geen pijn en kun je nog even van hem genieten.

Ik heb ook wel een slechte ervaring met vriendjes die overlijden. Wij hadden 3 honden: een cocker en 2 berners (moeder en dochter). De concker overleed in januari, moeder berner in maart en dochterlief in april... ;( Zo'n hondenroedel hangt wel sterk aan elkaar vrees ik.

Probeer er nog van te genieten en ik ben er zeker van dat hij een fijn leven heeft gehad.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 10:26

Dank je Moon <3
Lusitano, dankje voor je lieve woorden, :) ik weet één ding zeker, zodra mijn Roc pijn krijgt, laat ik hem inslapen, want dat verdient hij niet.
Elmee, jeetje ook heftig jouw verhaal, wat erg zeg :(:) Ja roc heeft een heerlijk leven achter de rug, daar ben ik zeker van :j Hij is letterlijk overal mee naar toegeweest :) Max trouwens ook.

Vandaag gaat het weer redelijk goed met Roc. Hij is blij, wil spelen, en heeft ook zijn brokjes weer opgegeten. Ik hoop dat er nog vele goede dagen zullen volgen. het uitgaan is wel een beetje moeilijk, omdat hij zich niet mag inspannen en het hem ook wat moeite kost om lang te lopen, ga ik nu meerdere keren een minirondje. Als hij zo blijft, ben ik eigenlijk allang blij. :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 20:42

Ik heb net met de Da gepraat en ik weet niet of het positief is of niet. Hij zegt dat het lab inderdaad bevestigd heeft dat het een tumor is, maar dat ze nog niet kunnen zeggen of het goedaardig of kwaadaardig is. Daarvoor moeten ze meer weghalen. Ook heeft hij gezegd dat op grond daarvan hij zou kunnen opereren maar dat de kans miniem is dat het goed gaat. We hebben nu afgesproken dat ik in ieder geval wacht tot dinsdag en hem dan weer bel, mits er geen veranderingen optreden.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 00:37

Jeetje As, ik lees het nu pas! Wat verschrikkelijk! ;( Ik weet niet wat ik moet zeggen... Ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat je nog een lange tijd van Roc mag genieten..

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 01:00

Lieve As,
Wat een prachtige en emotionele foto van jou en Roc.
Ik blijf hopen op een wonder.
Heel veel sterkte vrouw :(:)

Talsha

Re: Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 01:18

Ten eerste wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van Max en jeetje zeg dan krijg je ook nog zo een uitslag van de da over je andere hond! Ik hoop dat je met hem nog veel mooie en pijnvrije dagen mag beleven! Heel veel sterkte met de hele situatie! :(:)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:44

Ach jeetje wat een moeilijk bericht is dat idd.. We hebben Nouz nooit laten testen, wilden het niet weten en wisten waarop te letten.
Heel veel sterkte en hoop dat het nog eventjes goed gaat.
Bij Nouz lijken de medicijnen aan te slaan dus geloof dat ons nog een paar dagen gegund zijn.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 11:51

Es, ja het is verschrikkelijk, ik hoop ook dat we nog een mooi tijdje hebben :=
Bren, dankje, ik blijf ook evengoed hopen op een wonder,alleen ik moet natuurlijk niet de realiteit uit het oog verliezen. :\
Talsha, dankjewel voor je lieve woorden :)
Amyz, jij ook veel sterkte :(:) gelukkig lijken de medicijnen bij Nouz ook aan te slaan :)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:07

Astrid ik leef met je mee... Elke dag is er weer een.. Blijf genieten zolang het nog kan.. Jij weet wanneer het niet meer kan.. Knuffel van me!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 20:52

Dankje Nathaly, inderdaad als het niet meer gaat met Roc dan zal ik de allermoeilijkste beslissing uit mijn leven moeten nemen, zelfs het inslapen van mijn paard was nog minder heftig als dit met Roc.
Vandaag lijkt het iets minder te gaan en ik heb het idee dat ook de tumor weer iets gegroeid is. |(

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:01

sterkte TS.....

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:05

As, wat een foto van jou en Roc, goud waard!

Ik kan je niet helpen in je beslissing, maar ik denk aan je ... Liefs!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 21:41

Dankje Mariska :)
MT, inderdaad ik denk erover om hem te laten inlijsten :) Dankje voor je steun <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 21:52

Moeilijk he? Ik denk vaak aan je nu....... wens je heel veel sterkte.....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 22:20

Dankje Yamcha <3 Het doet me heel erg goed als ik deze berichtjes allemaal zo lees. Het is idd erg moeilijk, gisteren en eergisteren ging het zo goed met hem dat mijn man al zei weet je zeker dat ze geen fout gemaakt hebben? Maar nee, ik heb vandaag ook de mail die het lab naar de DA gestuurd heeft gekregen en daar staat het toch echt zwart op wit. Ik ben terecht gekomen in een slechte film.
Maar ik koester alle momenten die ik nu nog met hem heb. :)

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:07

Dank je wel voor je lieve berichtje Rocymax :(:)
Ik hoop dat je in ieder geval dit weekeind nog mooie dagen hebt met Roc, en natuurlijk duim ik op heel wat meer als alleen het weekeind!
Het enige wat ik je mee kan geven; bij onze dieren heb ik heel duidelijk van ze zelf doorgekregen dat de tijd daar was.
Nogmaals heel veel sterkte! ik hoop dat de reis die ik gisteren heb moeten maken je nog een heel tijd bespaard blijft ;)

Dikke knuffel :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 21:24

Sparretje, gaat het wel een beetje :(:) :(:)
Dank je wel voor je steun <3 Ik hoop echt dat ik nog wel een tijdje met en van Roc mag genieten :j Ik geloof idd ook dat als de tijd daar is dat ik dat dan weet.
Gisteravond en vanmorgen ging het iets minder met Roc, hij had weer veel kwijl aan zijn mond en dat duidt erop dat hij minder goed kan slikken. Maar nadat hij zijn medicijnen weer gehad heeft ging het weer beter en hij heeft ook weer goed gegeten. Nu ligt hij gewoon lekker rustig naast me te slapen :+:

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 10:45

Nouz heeft het mij ook ''verteld'' afgelopen donderdag... Je wéét het gewoon op de een of andere manier..

Ik hoop echt dat het nog eventjes goed gaat en jullie samen kunnen genieten. Want oh oh oh wat is het verschrikkelijk moeilijk om afscheid te moeten nemen van je maatje..

Geniet nog even! T is al veel te snel voorbij.. :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 12:11

Amyz, ik hoop ook zo dat ons nog een mooi tijdje gegund wordt, ik ben er nog niet klaar voor, word wanhopig als ik er alleen maar aan denk |(
Jij heel veel sterkte met het verlies van Nouz :(:) :(:)

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 15:47

Lieve As, per toeval kwam ik op je topic terecht .. zoals je weet ben ik momenteel niet zo aktief op bokt maar ik moest gewoon wat naar je schrijven .......... ik wil je onwijs veel sterkte toewensen en hoop echt dat jou en die lieve Roc nog wat tijd gegunt is want dat verdienen jullie .... ik weet ook hoeveel Roc voor je betekent ik leef intens met je mee en hoop het aller aller aller beste voor jullie een hele dikke knuffel van mij <3 Ik zal jou en Brenda binnenkort ff updaten sorry dat ik steeds maar niets laat horen

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:49

Gut tsja, je bent er nooit klaar voor denk ik.. Toen ik donderdag aan mn moeder vroeg (huilend en trillend op mn benen) voor hoe laat ik de afspraak moest maken schudde ze haar hoofd.. Het doet hoe dan ook verschrikkelijk veel pijn, je bent altijd bang de verkeerde beslissing te maken.. Maar voor mij is er nu echt een stukje vrede, het is goed zo. Hoe moeilijk ook, we hebben het voor haar gedaan. Heel veel sterkte, je zult zien, het valt allemaal op zn plaats. Niet zonder pijn en vreselijk veel verdriet, maar toch, het valt op zn plaats.. :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 18:16

Patries, dankjewel voor je lieve woorden <3 Je ontroert me.
Hoop ook dat je binnenkort tijd hebt om weer terug te komen in het topic??
Amyz, ja nu begint het verwerken, wat zal het moeilijk zijn voor jullie en wat zie ik daar toch tegenop om mijn Roc niet meer bij me te hebben. ;(