Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

irritantje schreef:maar volgens mij kan net zo goed tegen muur aanlulen..
. Met 7 weken hoort het gewicht minimaal 800 gram te zijn.
naar een tepel lopen zoeken. Hij is nu bijna 1 jaar en gisteren zag ik dat hij bij de herder (5 maanden) een tepel ging zoeken. Duidelijk zijn mams gemist. Ik heb mijn best gedaan om ze groot te brengen maar ze missen zo veel zonder mams erbij
sartje schreef:Sorry Patpen, wie ben jij om te zeggen dat de kittens ongewenst zijn en wij ze totaal niet verzorgen? Hoe durf je zeg! er staat duidelijk dat we ze tot 9 weken wilde houden, maar op aanraden. Ook staat er duidelijk vermeld dat de kittens bijgevoert worden door speciaal kittenmelk van die dierenarts! Maar schijnbaar valt dat niet te lezen? Heb zo geen zin om te reageren na al deze verwijten wat niet kloppen!
sartje schreef:Sorry Patpen, wie ben jij om te zeggen dat de kittens ongewenst zijn en wij ze totaal niet verzorgen? Hoe durf je zeg! er staat duidelijk dat we ze tot 9 weken wilde houden, maar op aanraden. Ook staat er duidelijk vermeld dat de kittens bijgevoert worden door speciaal kittenmelk van die dierenarts! Maar schijnbaar valt dat niet te lezen? Heb zo geen zin om te reageren na al deze verwijten wat niet kloppen!