Help, hoe borstel ik mijn kat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 19:28

Goed dat het toch gelukt is! *\o/* En tja, dan maar met drugs hoor, als dat helpt. Omg, nog zo'n junkiegeval :') . Is een goeie, zal ze hier voortaan ook eerst zwaar drogeren voordat ik aan de intieme gebieden begin (volgens poeslief begint dat zo ongeveer op de helft van haar lijf namelijk).

Mocht er geen verse kattekruid meer voorhande zijn dan kun je het ook proberen met voordroog (vrij verkrijgbaar in de betere dierenspeciaalzaak, wel héél goed opbergen zodat poeslief zich er niet zelf aan vergrijpt), sommige speeltjes of desnoods theezakjes met valeriaan. Ik heb zelf een uberjunk in huis, ben ervaringsdeskundige := .

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 21:59

Hoi Pluizzzz :wave:
Ja het was echt grappig, ik ga maar eens wat kattekruid drogen, mijn tuin staat er toch vol mee.
Vandaag hoefde ze dan weer niet zo nodig maar de gewone borstel vindt ze beter dan die met de haakjes.
Ik had het liefst die met de haakjes omdat die veel meer haar vasthoudt.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:56

Hmm, ik lees even mee. Yoko verhaart ook flink (noor x htk maar kortharig met een enorm zachte ondervacht). Ik probeer het al van jongs af aan aan te leren maar alle borstels worden gekilled and atacked :D . Zodra ze er een ziet moet ze spelen, spelen en spelen (is ook nog net geen jaar oud).