welk vers vlees voor jij aan je hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:32

Britt schreef:
Alleen mis je dan nog het bot ;) En voor honden is het ook wel van belang om er groen bij te voeren, maar dat kan je evt opvangen met vuile pens (toch?) of sperziebonen oid.

vuile pens is hier heel goed voor.
En bot is ook wel bij slachters te krijgen.

In Nijkerk kan je iig prima gecombineerd voer kopen :)

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:38

Maar op alleen paardenvlees red je het niet, je moet toch wel zorgen dat je minimaal 4 diersoorten in de 2 weken voert, hoe meer hoe beter! Ik voer mijn katten bijvoorbeeld kippennekken, kipkarkas, parelhoen, kwartel, duif, muis, rat, gerbil, haas, konijn, hertenvlees, lamsvlees, rundvlees, kalkoenvlees, kiporgaan, konijnorgaan, lamsorgaan.... Ik voer meestal geen 2 keer dezelfde diersoort in 1 week, maar ik heb dan ook een flinke vriezer en een enorme variatie!

Britt

Re: welk vers vlees voor jij aan je hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:44

Waar haal jij je spullen?
Vind dat nog wel lastig, om te kijken waar ik alles vandaan haal. Ook zonder de hoofdprijs te betalen :P

Emytje

Re: welk vers vlees voor jij aan je hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:50

Bij Lupa kun je op zich wel vrij goedkoop inkopen doen (online) en meebestellen met anderen via Barfplaats met Slagerij West en andere grote leveranciers helpt echt enorm. :))

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:00

Ik bestel eigenlijk altijd bij http://www.richardversvoeding.nl, heb een tijdje bij http://www.dogshape.nl besteld maar daar viel de kwaliteit regelmatig erg tegen. Ook bij een islam-slagerij zijn veel van deze producten te krijgen. Kijk anders eens op http://www.voernatuurlijk.nl daar heb je op het forum de vleesvonst, daar plaatsen forumgebruikers de adressen waar zij hun vlees vandaan halen, dus misschien zit er iets bij jou in de buurt!

ps. ik ben gemiddeld 70 euro kwijt voor een bestelling voor ongeveer 3 maanden voor 2 katten, dus duur is het zeker niet!

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:11

jeetje wat betaal jij veel jolliegirl.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:11

Wij bestellen bij de plaatselijke slagers. Er zit hier een grootvee slager, een pluimvee slager, een wild vee slager. Voor 4 grote honden betalen wij gemiddeld 15 euro per week. En dat is dan over het algemeen het "afval" van na het slachten.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:16