anneliesdj schreef:Als je ze niet kwijt kunt mag je ze hier brengen, ik heb een royale ren van ongeveer 10x8 waaruit ze evt. kunnen verwilderen.
Overigens kan die grijze ook prima het wild in hoor, ik heb zelfs tamme gevlekte konijnen jarenlang zien overleven in het wild dus dan kan deze het zeker redden als hij ook nog half wild is.
Maar hoe weet je zo zeker dat de vader een wild konijn is? Watvoor konijn is de moeder dan?
Zou wel leuk zijn als ze naar jullie kunnen, lekker grote ren! De vader is zeker een wilde, omdat de ram die ik heb al wel eens eerder bij die moeder is geweest, en hun twee krijgen altijd bonten. De moeder is een NHD gekruist met satijn. Maar zij zorgt meestal voor grijze en bonte jongen.
Beetje ingewikkeld, ik hoop dat jullie het snappen...
Laten verwilderen is misschien wel een goede optie wanneer ook papa een wild konijn is geweest, daar bleven als je ze aan een dierenwinkel verkoop kinderen ook geen plezier aan want ze willen niet komen.. Hopelijk kun je ze naar anneliesdj brengen. Daar hebben ze inderdaad een mooi groot hok/leefruimte 

! Ze zijn echt zooooo knap