Hond eet niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Hond eet niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:41

Mijn hond is gewoon een lekkerbek vanavond heeft hij weer gewoon gegeten.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:33

Ik ben vandaag naar de Da geweest, weer allemaal test gehad en nu blijkt dat Roc door een geinfecteerde teek besmet is ;( Hij heeft nu speciale antibiotica daarvoor en het moet in 3 dagen veel beter met hem zijn. Hij heeft vandaag wel iets gegeten.
Gelukkig heeft jouw hond wel gegeten Jesito :)

jesito

Re: Hond eet niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 19:02

Hij heeft vandaag ook weer gegeten, maar vanmorgen wel met lange tanden.
Volgende week vrijdag gaat mijn hond ook naar de da, zijn tanden moesten toch eens langzaam schoon gemaakt worden, dus dat gaat vrijdag gebeuren.
Helaas mist hij een hele belangrijke kies en ik krijg toch het idee dat hij moeite heeft met brok kauwen.
Even laten kijken of er niks anders geks te zien is.

rocymax, wat vervelend van jouw roc, hier had ik bij die van mij ook al aan gedacht.
Maar mijn hond is verder levendig en eet toch tussendoor gewoon.
Hopelijk knapt roc snel op.

alesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:06

Wij geven onze hond carnibest, dat is vlees speciaal voor honden. Wij geven dat onze hond als hij een tijdje brokken heeft gehad, voor de afwisseling.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:07

rocymax schreef:
Ik ben vandaag naar de Da geweest, weer allemaal test gehad en nu blijkt dat Roc door een geinfecteerde teek besmet is ;( Hij heeft nu speciale antibiotica daarvoor en het moet in 3 dagen veel beter met hem zijn. Hij heeft vandaag wel iets gegeten.
Gelukkig heeft jouw hond wel gegeten Jesito :)

Ach! Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter, sterkte! :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:10

Ja dat zou natuurlijk ook kunnen dat hij moeite heeft om de brokken te kauwen. Mijn yorki van bijna 17 heeft daar nu ook moeite mee, dus geef ik zachte brokjes en dat gaat wel goed :)
Ja ik hoop dat Roc er snel weer bovenop is, heb wel goede hoop hoor, maar ik baal wel, want ik doe hem altijd halsbanden van Virtbac of Excalibur en eigenlijk heeft hij nooit teken, maar afgelopen maand heb ik flink wat gewandeld in de hoop een beetje gewicht te verliezen en vooral in gebieden waar hij lekker los kan, dus ik denk dat het daar gebeurd is.
Oja heb je ook gekeken of je hond goed slikt?? Niet dat hij toevallig een keel ontstekinkje heeft ofzo?
Maar in ieder geval goed teken dat hij weer eet :j
Dank je Marloes :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 13:25

Zo even een update:

De laatste dagen at mijn jr gewoon wel maar dan moest ik zijn brokken wellen met warm water.
Beetje vlees erop en meneer at alles op, maar harde brokken ging niet.
Dus maar goed dat ik toch die afspraak had gemaakt om het gebit eens schoon te maken.
Die stond dus voor vandaag.
Ik heb hem net opgehaald met mooie blinkende tandjes maar wel 1 minder. *D
Aan een kant is de een kies al weg en dat is allang bekend, was verder ook netjes alleen bleek vandaag toch nog een stuk wortel erin te zitten en dat is natuurlijk verwijderd.
Die zelfde kies is aan de andere kant ook weg gehaald omdat die helemaal gespleten was en mijn da verwacht dat hij daar best veel last van had.
Dat zou best eens kunnen.
Hij is nog een beetje zijn roes uit aan het slapen, maar ben blij dat ik die afspraak toen gemaakt heb.
Hopelijk kan hij er nu weer tegenaan.