Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Carlijnx schreef:@marielle231: hij staat toch met haar pony? Dus niet alleen. En paarden zijn ook kudde dieren, dus hebben ze elkaar
.
Citaat:De aard van het schaap
Schapen zijn echte kuddedieren. Ze zeggen niet voor niks "Als er een schaap over de dam is, volgen er meer". Schapen blijven namelijk altijd bij elkaar. Let maar eens op als je schapen ziet. Als een schaap blaat, dan zullen andere schapen er op reageren. Zo weet het schaap dat de andere schapen in de buurt zijn. Een schaap alleen is vaak erg ongelukkig. Ze voelen zich niet veilig zonder de andere schapen.Schapen zijn een groot deel van de dag aan het grazen. Daarbij houden ze de andere schapen goed in de gaten. Als er een schaap ergens van schrikt en wegrent, zullen ze hem allemaal volgen.

marielle231 schreef:Tja dat is internet he
We hebben gewoon het beste met de dieren voor, dit kun je zien als commentaar of tips
Ik geef verder alleen aan dat een schaap niet gelukkig is alleen![]()
Wat ze ermee doet moet ze zelf weten, maar mag toch zeggen dat ik het zielig vind.

misschien valt ze dan vanzelf af.marielle231 schreef:Fijn dat ze misschien nog een vriendinnetje krijgtmisschien valt ze dan vanzelf af.
Als je in de buurt had gewoont hadden wij nog hele leuke ( klein ding en ooh zo tam, krijgt de fles namelijk haha)
Ik zal er eens goed met m'n moeder over hebben.

DaniqueHorse schreef:ohneee, een te dik schaap, kom bokt, met zn alle aanvallen!
ze meld zelf al dat kobi te dik is, dus moet iedereen dat dan zo nodig nog een keer vertellen ?
en daarbij, nu is het wel duidelijk, so guess what ?
misschien moet men zich druk maken over andere dingen.. en niet over een schaap dat te dik is,
of dat een schaap en een pony echt niet bij elkaar kunnen omdat ze dan geen maatje hebben..
ik vind het echt altijd jammer van bokt dat iedereen er dan wat over moet zeggen...