Rare/grappige gewoonten van jouw kat.......?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:00

Ik heb al mijn hele leven katten, maar geen kan er qua mafheid tippen aan mijn sibeer....(zie foto in profiel)

Het is de meest aparte kat die ik ooit heb gezien...

Hij wil de hele dag door naar buiten, dus hebben wij onze tuin afgezet met van dat kippengaas.
Daar is hij vaak nog gefrustreerd van en gaat dan echt mopperen (mrrauwwauwauwwauw....rrrrrr)
en springt dan gewoon tegen de (betonnen) muur aan, waarna hij gewoon verticaal kan blijven hangen! (hij is enorm sterk, en slaat zijn nagels gewoon in het beton als een soort bergbeklimmer :') )

Vorige week vertelde mijn vriend over een actie, waarbij hij vermelde dat je het gewoon niet zal geloven mits je het hebt gezien...:
we hebben een hoekje van de tuin, naast het tuinhuis. Daarboven zit dus ook gewoon gaas.
De kat sprong weer eens loodrecht op de muur (ala spiderman), hees zichzelf op aan het gaas, en ging vervolgens horizontaal pootje over zijwaarts!! :wow: (hoop dat je het kunt voorstellen) waarna hij aan het eind zijn achterwerk zijwaarts opwierp (ala een turnoefening) op het tuinhuis.. dit was dus escape poging 1 van meneer, na het compleet afzetten van het gaas... Inmiddels is het gaas verdubbelt, maar probeert meneer nog dagelijks een van zijn heldhaftige pogingen uit... :')

Ook heeft hij een enorm ontwikkeld jachtinstinct... wat nogal eens ten koste gaat van onze andere poes die altijd het onderspit moet delven.. (zit zij nietsvermoedend lekker in het zonnetje, zie je meneer een paar meter verder door het gras tijgeren om haar van achter te bespringen).
Hij heeft nu een nieuw speeltje, zo'n hengel met een lange gele veer. Die sleept hij dus het hele huis door... ben je druk, moet je ineens op de noodrem omdat meneer al slepend met zijn hengel vlak voor je voeten voorbij komt sjokken...

Hij kan trouwens ook niet normaal mauwen, maar meer als een soort pauw: A-auw, A-auw... _O-

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:05

Wat een leuke verhalen hier zeg! *\o/*

Mijn (ex-)kater Cindy wil altijd op schoot, waar ik ook ben. Dus als ik op de wc zit, wil hij ook op schoot. :')
En mijn (ex-)kater René ligt heel vaak te slapen in de plantenbak, poes Julia ligt toch liever in de fruitschaal. Tsja het fruit leggen we meestal naast de fruitmand, want ander kan mevrouw niet lekker slapen.. :+

Edit: Oh ja, nog 1: Mijn poes Roos wil áltijd persé koffiemelk als mijn moeder koffie pakt.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:16

Leuk topic dit, en zo herkenbaar!

Yoko komt altijd om een uur of 4 's nachts op mijn borst zitten. Ze maakt dan echt zo'n prrrrmauw geluidje en likt en bijt dan zachtjes in m'n neus. Verder ben ik haar erg dankbaar voor haar instant wekker modus :D Als de wekkerradio afgaat loopt ze als een gek te scheuren door de slaapkamer. Als je tenen onder de dekens uitkomen worden die ook even bewerkt; en een herrie! Kortom, verslapen is er voor ons niet meer bij!

Verder heeft ze ook soms een 'stoere bui'. Dan kijkt ze al even vreemd en zet ze haar rug op, staart super dik en koppie scheef. Ze komt dan heel uitdagend aanlopen om te spelen. Ook het verstoppen van speeltjes is een uitdaging: toen ik laatst onder de bank ging swifferen kwam er een enorme hoop onder vandaan: van haar eigen speeltjes tot bierdopjes, folders, sokken en een tandenborstel }:0

Verder vind mevrouw het ook erg leuk om als je bukt op je schouders te springen: heb je zo'n mooi uitzicht :Y)

Leandra

Re: Rare/grappige gewoonten van jouw kat.......?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:21

Net ook nog even een leuk moment!
Afbeelding
Meneer moet VERS water (en dat terwijl hij vanmorgen gewoon vers water heeft gehad) en blijft dan zo een half uur zo zitten. Met af en toe een verwijtende blik naar mij. Of hij haalt mij uit bed voor vers water terwijl mijn man gewoon beneden is.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:25

Leandra schreef:
Net ook nog even een leuk moment!

Meneer moet VERS water (en dat terwijl hij vanmorgen gewoon vers water heeft gehad) en blijft dan zo een half uur zo zitten. Met af en toe een verwijtende blik naar mij. Of hij haalt mij uit bed voor vers water terwijl mijn man gewoon beneden is.

haha, geweldig zo'n karakter :D

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:27

Kennen jullie deze trouwens:

Citaat:
Hoe geeft u de kat een pil (handig stappenplan)

Hier volgt een stappenplan van hoe uw kat een pil te geven

HOE GEEF IK MIJN KAT EEN PIL?

1. Pak uw kat op en leg hem in de ronding van uw arm alsof u een baby
vasthoudt. Zet uw rechter wijsvinger en duim aan beide zijden van het
snoetje van de kat en oefen voorzichtig wat druk uit terwijl u de pil in
andere hand gereed houdt. Zodra uw kat het bekje opent gooit u de pil naar binnen en geeft u de kat de gelegenheid om te slikken.

2. Zoek de pil op de vloer en haal de kat achter de bank vandaan. Leg de kat opnieuw in de ronding van uw arm en herhaal het proces.

3. Haal de kat van de slaapkamer en gooi de inmiddels vies en vochtig geworden pil weg.

4. Neem een nieuwe pil uit het doosje, pak de kat weer in uw arm terwijl u beide voorpoten stevig vasthoudt. Duw de kaken van elkaar en duw de pil naar binnen met de rechter wijsvinger. Houdt het bekje tenminste tien tellen dicht.

5. Vis de pil uit het aquarium en haal de kat van de bovenkant van de kast. Roep uw echtgenoot uit de tuin.

6. Kniel op de vloer en dwing uw kat tussen uw knieën, neem de pootjes in een ferme greep. Negeer het lage gebrom. Laat uw partner het kopje stevig vasthouden en dwing met een houten liniaal de bek open. Gooi de pil via de liniaal naar binnen en wrijf de kattenkeel stevig om het slikken te stimuleren.

7. Haal uw kat van de gordijnrail en neem een nieuwe pil uit het doosje. Maak een notitie om een nieuwe liniaal te kopen en de gordijnen te laten repareren. Veeg de kapotte beeldjes en vaasjes aan de kant om later op te ruimen of eventueel te lijmen.

8. Draai uw kat in een grote handdoek en laat uw partner op de kat liggen, zodanig dat net de kattenkop zichtbaar is van onder zijn oksel. Zuig de pil met een rietje op en forceer de bek open. Blaas de pil door het rietje in de kattenkeel.

9. Controleer de bijsluiter om zeker te zijn dat deze pillen onschadelijk zijn voor mensen en neem een biertje om de smaak weg te spoelen. Ontsmet de arm van uw partner en doe er een verband om. Verwijder de bloedvlekken uit de vloerbedekking.

10. Haal uw kat van de schuur van de buurman. Pak een nieuwe pil en neem nog een biertje. Zet uw kat in het keukenkastje zodanig dat het kattenkopje net naar buiten steekt. Forceer de bek open en schiet de pil binnen met een elastiekje.

11. Haal de schroevendraaier uit de garage en hang het deurtje van de keukenkast weer terug in zijn scharnieren. Zoek de whiskyfles. Neem een flinke teug en leg een koud whiskykompres op uw wangen om te ontsmetten. Controleer of uw tetanus injectie nog geldig is. Gooi uw gerafelde trui weg en trek een nieuwe aan.

12. Bel de brandweer om de kat uit de boom te halen. Maak uw verontschuldiging bij de buurman die, terwijl hij uw kat ontweek door zijn eigen schutting reed. Neem de laatste pil uit het doosje.

13. Tape de beide voorpoten van het ettertje tesamen helemaal in en bind hem stevig aan de poot van de eettafel. Pak uw zware werkhandschoenen en trek deze aan. Duw de pil naar binnen en een stuk vlees erachteraan. Pak vervolgens een glas water. Houdt de kop van het huftertje verticaal en giet het water naar binnen om hem zo te dwingen te slikken.

14. Neem het laatste beetje whisky, vraag uw partner u naar de eerste hulp te rijden. Laat daar uw vingers en onderarm hechten en de restanten van de pil uit uw rechteroog verwijderen. Bel onderweg naar huis de meubelzaak om een nieuwe eettafel te bestellen.

15. Bel het dierenasiel of ze een gemuteerde hellekat willen ophalen en informeer bij de dierenwinkel of ze hamstertjes hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:30

Onze hoogbejaarde poes, Muis, is een keer met haar snufferd in een waterbakje gedoken, omdat ze verkeerd had ingeschat hoeveel water erin zat..
Sindsdien maakt ze altijd met haar pootje eerst golfjes in het water, zodat ze precies weet hoeveel er in zit.. :+

Duvel gaat altijd bovenop de kledingkast zitten zodat je hem niet ziet en als je er dan langs loopt, krijg je een keiharde knal voor je kop. :D

Pebbles ging altijd op je buik/borst liggen als ik op bed lag en als je dan ook maar 1 millimeter verschoof, sloeg ze met haar harige vuistje heel snel in je oog, waardoor je een uur lang wazig zag.. :')

Tommie kan een paar woorden zeggen en heeft een keer iets op het raam geschreven, maar aangezien niemand dat zal geloven, ga ik daar maar niet dieper op in.. :D

[naam] 'begraaft' haar eten als ze haar bakje niet helemaal leeg krijgt.. gaat alleen zo lastig door laminaat heen.. :=

Pff.. en zo nog veel meer.. ben echt helemaal gek op katten.. :j
Je kunt inderdaad zo om ze lachen!!

Reyndir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:35

Heerlijk, die twee van mij zijn dus niet de enige met gekke dingen.
Het vaste ritueel hier is dat Spooky wakker wordt zodra ik dat ben. Dan komt hij voor mijn deur zitten en blijft net zo lang mauwen tot ik mijn bed uit kom. Mee naar de wc en wachten op het matje voor de douch. Als ik onder de douch vandaan kom, meteen bij me willen waardoor hij uiteindelijk ook nat is, of de druppeltjes van mijn benen likken.
En Sparky zit het liefste bij iedereen op de schouders, als een bontje dat je omgeslagen hebt. En af en toe even heel hard in je oor snuiven. Hij speelt niet met tampons maar met de kurken van wijnflessen. Er staat een doos in de keuken waar we deze altijd ingooien. Sparky weet waar die staat en haalt daar af en toe een kurk uit om mee te spelen. Komt de kurk onder de koelkast, dan gaat hij een nieuwe halen.
En ze houden heel erg veel van koffie, drop en kartonnen dozen.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:37

Onze kat heeft meerdere rare gewoontes :o

- Alleen maar uit de kraan willen drinken, en de kraan zelf open kunnen doen

- In het vogelhokje gaan liggen in de hoop dat hij zo een vogel kan vangen

- Als we met de auto de oprit oprijden, vlug naar de auto rennen en er net voor gaan liggen, met als gevolg dat we iedere keer flink op de rem moeten

- Iedere keer als we hem zien expres op de grond vallen , daarna miauwen en hard wegrennen.

- Maar met stip op 1: Hij vindt het fijn om op zijn kont geslagen te worden :') Het is ooit begonnen als "billenkoek" als hij stout was maar hij vindt het zo fijn dat hij de hele dag geslagen wil worden. Hij gaat bijvoorbeeld expres krabben aan de stoelen zodat we hem straffen..
Ik denk persoonlijk dat er iets mis is met de hormonen van de kat.. :')

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:42

Pluis vind het heerlijk om op m'n cursus wiskunde te liggen,hij gaat alleen op die cursus liggen :=
Dan ga ik even drinken halen & kwam ik terug en hij had al m'n bladeren eruit gehaalt _O-
Afbeelding

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:44

Mijn kat stalkt mij :P

kom ik thuis zie ik door de voordeurruit enen dikke zwart/bruine poes van de tarp af stormen, om nog op tijd te zijn om me bij de achterdeur te begroeten en om eten te schooien. Dan ga ik naar boven dus is ze me dus kwijt. "Mauauauauauauauauw" "mauauauw" hoor je dan dus dan roep ik haar. Komt ze de trap op stormen. blijft ze me volgen. dan ga ik naar me paardje en dan volgt het zelfde ritueel als ik terug kom :P

Mevrouw moet mee als ik ga douchen, wc ga, als ik ga eten alles wat ik doe ze volgt me.

Als ik ga slapen, word ik midden in de nacht wakker dan zit ze op me bed me spinnend aan te staren met die grote ogen ze doet niets alleen kijken naar mij en spinnen :P haha...soms best freeky maar wel schattig <3
als ik dan op vakantie ben en ik kom terug, zegt me moeder ja kheb haar weer twee weken niet gezien maar toen je thuis kwam kroop ze uit de hol hahah

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 10:45

ow en als ik savonds met de auto terug kom zit ze midden op de weg op me te wachten, daar ben ik minder blij mee dat is echt mega gevaarlijk :(

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:07

Meegaan naar de wc is volgens mij favoriet :P heel veel katten vinden dat denk ik leuk...
Maar wat is er nou zo leuk :P
Misschien lachen ze ons uit dat wij niet op de kattebak of in de tuin gaan maar het in een pot doen :P :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:21

KoudbloedKim schreef:
Onze hoogbejaarde poes, Muis, is een keer met haar snufferd in een waterbakje gedoken, omdat ze verkeerd had ingeschat hoeveel water erin zat..
Sindsdien maakt ze altijd met haar pootje eerst golfjes in het water, zodat ze precies weet hoeveel er in zit.. :+

Duvel gaat altijd bovenop de kledingkast zitten zodat je hem niet ziet en als je er dan langs loopt, krijg je een keiharde knal voor je kop. :D

Pebbles ging altijd op je buik/borst liggen als ik op bed lag en als je dan ook maar 1 millimeter verschoof, sloeg ze met haar harige vuistje heel snel in je oog, waardoor je een uur lang wazig zag.. :')

Tommie kan een paar woorden zeggen en heeft een keer iets op het raam geschreven, maar aangezien niemand dat zal geloven, ga ik daar maar niet dieper op in.. :D

Spookey 'begraaft' haar eten als ze haar bakje niet helemaal leeg krijgt.. gaat alleen zo lastig door laminaat heen.. :=

Pff.. en zo nog veel meer.. ben echt helemaal gek op katten.. :j
Je kunt inderdaad zo om ze lachen!!

HAHAH de kat van mn ouders (lig nu alweer in een deuk achter de computer!!)
dat is echt een bitch. Altijd mopperen en zeuren en brommen.
een paar jaar geleden wilde ze een merel bespringen die voor onze (smerige, met kroos bedekte) vijver zat.
Je ziet hem al aankomen; merel vloog op het allerlaatste moment weg en PLONS!!!!!!!
Ik hoorde mijn vader KEIHARD lachen die pieste zowat in zijn broek, dus ik ging kijken en kwam onderweg een groen kroos-monster tegen, al brommend en mauwend HAHAHAA!!!!!
de kroos zat werkelijk overal hahahahaha ze was ZO boos!
Ga proberen een filmpje van die kat te uploaden die is echt gestoord :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:28

Heerlijk al die katten verhalen :D

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:30

VivaLaVida schreef:
:P

Doet de kat van mijn oma ook, als je der aait en optilt.
Maar zodra je je hoofd naar haar toe drukt, krijg je een kopje zo hard...daar is menig voetballer jaloers op :D (*auw* )

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:31

Mijn kat drinkt meestal apart water. ze stopt haar pootje in het bakje en likt deze dan af.....
Ze hebben een drijfkaarsenschaaltje tot waterbakje gedoopt dus het komt niet doordat het bakje te smal is ofzo!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:31

Mijn halve siamees ligt op de meest onmogelijke plaatsen (ook in de droger enzo) en hij praat :j

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:32

Deze week liep onze verlegen poes Maja 'savonds laat de voordeur uit toen ik onze "buiten" kater Kobus aan het roepen was op straat. Ik vond dat ze maar weer naar binnen moest dus na een rondje onder ons afdakje liep ze resoluut weer naar binnen - NOT -
ze liep behoorlijk hard tegen het smalle raam dat over de gehele lengte tot aan de grond naast de deur zit. Arm dier en daarna dus met een heel verontwaardigde en zielige sprint wel de deur door :(:)

Met Kobus kan ik afspraken maken, dat ie niet te lang naar buiten mag of dat ie juist lang buiten blijft (omdat we nu eerst naar stal gaan en dus uren wegzijn :D ) Dan zit ie netjes onder de auto of onder het afdakje te wachten tot we er weer zijn. Of als wij binnen zijn en hij buiten gaat ie goed in het zicht voor het raampje naast de deur zitten totdat ons oog op hem valt ;-)

Yazou jat altijd overal elastiekjes en idd tampons!!! overal vandaan. Maar Yazou heeft ook een grote verzameling beessies (die oranje van de AH) en daar is zij nogsteeds heeeeel erg blij mee. Kan echt schreeuwend en jammerend met zo'n ding de trap af komen lopen. Ze heeft er denk ik stuk of 12.
Ieniemienie sleept altijd met mijn (vieze) sokken. Dat kan een opgerold paar zijn maar ook een enkele sok die dus dagen zoek kan zijn. Zwerft door het hele huis, vaak eindigen er ook een paar enkele sokken onder het bed achter de laden daar.

Joris is gek op methacam, een pijnstiller die hij heeft gehad voor een zeer voorpootje. Als ik met een spuitje of dat flesje rondloop dan staat ie al voor me, mag ik wat, mag ik wat??? Aah toeeee.

Joris is grote beschermer van zijn broertje en kwam hem overal te hulp. Dat is niet helemaal eerlijk want zij zijn beide al het grootst en dan 2 tegen 1 is gemeen. Dus Joris mag niet zomaar meer helpen. Joris sprong een keertje bijna door het raam van de tuindeur toen ik Sammy (zijn broertje) moest vangen en die een angstschreeuw gaf. Joris bedacht zich niet en sprong zo keihard tegen het raam aan, om naar zijn broertje te kunnen en hem te helpen. Als het zo uitkomt (er is een valse vreemde kat in de tuin bijv) dan zeg ik wel "ga hem maar helpen joris" als Sammy weer eens te dapper op zo'n engerd is afgestapt :j <3

Sammy kan praten als ie onderweg naar DA in auto in mandje zit. Heel dramatisch en zielig Hoooooonouuu Hooo nou en nog een paar kreten die ik tussendoor altijd weer vergeet, zoo zielig en zo verstaanbaar :(:) <3 Joris en Sammy zijn zowiezo wel kletsers maar alleen in de auto komen er echte huil"kreten" voorbij.
Laatst bijgewerkt door fargo op 19-04-11 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:32

Als mijn kat zijn zin niet krijgt gaat hij dingen stuk maken.

In de huiskamer betekend dit dat hij aan de bank gaat krabben ( vorige bank konden we hierdoor al weggooien) en in mijn kamer betekend dit dat hij posters van de muur gaat krabben. Als alle posters al van de muur zijn gekrabt gaat hij net zolang opzoek in mijn kamer tot dat ik ergens NEEE roep. En dan weet hij dat hij dat dus moet stukmaken om zijn zin te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:33

Anne_mieke88 schreef:
VivaLaVida schreef:
:P

Doet de kat van mijn oma ook, als je der aait en optilt.
Maar zodra je je hoofd naar haar toe drukt, krijg je een kopje zo hard...daar is menig voetballer jaloers op :D (*auw* )

hahaha nog zo iets, mijn eigen kat (de moeder-kat) die kan er niet tegen als je een filmpje op je telefoon luistert waarin gepraat word. dan komt ze naar je toe: MAUW MAUW??MAUWW?? en gaan ze heel hard kopjes geven tegen je telefoon :')

Echt leuk die katten ze zijn echt geweldig en we hebben ze nog gevonden ook!!
(ook een bijzonder verhaal)

[BB-ITP] Dankjewel!!voor degene die deze schatjes heeft gedumpt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:35

oja die bitch-kat had ook een keer een bruidsjurk van een barbie in haar bek en zo kwam ze de trap af lopen: "Mowww?" hahahaha klonk natuurlijk heel vreemd omdat ze dat ding in dr smoeltje had...
en "mamaaa" toen dacht mn moeder dat mn zusje thuis was gekomen en stond te roepen, was het de kat..... :')

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:35

Suzanne_J schreef:
Onze kat heeft meerdere rare gewoontes :o

- Alleen maar uit de kraan willen drinken, en de kraan zelf open kunnen doen

- In het vogelhokje gaan liggen in de hoop dat hij zo een vogel kan vangen

- Als we met de auto de oprit oprijden, vlug naar de auto rennen en er net voor gaan liggen, met als gevolg dat we iedere keer flink op de rem moeten

- Iedere keer als we hem zien expres op de grond vallen , daarna miauwen en hard wegrennen.

- Maar met stip op 1: Hij vindt het fijn om op zijn kont geslagen te worden :') Het is ooit begonnen als "billenkoek" als hij stout was maar hij vindt het zo fijn dat hij de hele dag geslagen wil worden. Hij gaat bijvoorbeeld expres krabben aan de stoelen zodat we hem straffen..
Ik denk persoonlijk dat er iets mis is met de hormonen van de kat.. :')

Ter illustratie :
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:39

hahahaha dikkie dik!!!
zo'n foto hebben wij ook nog ergens!!

en een foto van een net schoongemaakt kleed met een briefje erop: niet op lopen aub net schoongemaakt!! en dan zit de kat zo naast dat briefje op het kleed :')

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:47

Hihi, wat een leuke verhalen!

Mijn kat houd ervan om in kasten te zitten. Vind ze heerlijk!

Normale katten gaan voor het eten en drink bakje zitten, die van mij schuift ze opzij zodat ze er achter kan gaan zitten om te eten en drinken.

Ze heeft op mijn bed en in de woonkamer op de bank een eigen kussen met een kleed erover. Daar ligt ze het liefst. Als er dan iets op haar kussen ligt komt ze me halen (kopjes geven, pootje op m'n gezicht leggen en als ik dan wil aaien: heeeel hard wegrennen. Dat betekend dat ik mee moet). Nou goed, ik erachter aan... Dan gaat ze heel onschuldig bij haar kussen zitten kijken eerst naar dat kussen en daarna naar mij. Nou ik haal het weg, en er is niks meer aan de hand.

En verder ben ik al vaak zat uit mijn slaap gehaald omdat 'mevrouw' graag aandacht wil.

Als ik niet thuis slaap, dan terroriseerd ze mijn ouders heel de nacht door haha. Ze vind het dan vreemd dat ik er niet ben ofzo. Ze komt ook echt m'n ouders halen om te laten zien dat ik niet in mijn bed lig. Jullie begrijpen wel waarom mijn ouders liever niet hebben dat ik niet thuis slaap. Vanwege de kat ja! Haha.

Maar ze is zooooooooo lief!