fuego3 schreef:tjah ik vraag me af hoe oud de vrouw zelf is geweest , als ze aan een natuurlijke dood is heen gegaan , vind ik het persoonlijk meer egoistisch om op oudere leeftijd nog weer dieren aan te schaffen , ik zou bv op mijn 60 jarige leeftijd geen beesjes meer nemen ze zullen je zoals in dit geval maar overleven , dan zadel je er dit geval een DA en anders een asiel mee op.
t kan natuurlijk altijd gebeuren dat je zomaar overlijd en met beesten zit , dit is overmacht.
dat de DA het gedaan heeft snap ik wel , je wil graag andermans laatste wens nakomen. maar ben eigelijk ook wel weer tegen gezonde dieren afmaken ,, moeilijke kwestie hoor.
Ik vind het ook wel een beetje onzin om te zeggen dat je na je 60e geen dieren meer moet nemen.
Ik realiseer me ook dat ik nu 42 ben, mijn paarden 1 en 5, dus ik hoop dat ze minimaal tot mijn 60e meegaan.
Ik kan ook morgen een ongeluk of iets dergelijks krijgen, en heb me wel eens zorgen gemaakt wat er dan met mijn dieren moet... Heb ook nog oude artrose merrie en duitse herder van 13.... Wel heb ik alllang lange gesprekken gehad in mijn vriendenkring dat als mij iets mag overkomen, ze voor mijn dieren willen zorgen.
Stukje verantwoording denk ik