voor de cavia´s gebruik ik ecobed,is ideaal en stofvrij. het nadeel vind ik dat het hele grote balen zijn,en je dus wel wat ruimte moet hebben om de balen kwijt te kunnen. ik ga dus weer op andere bodembedekking over omdat ik minder opslagruimte heb,maar als je de ruimte wel hebt zal ik zeker ecobed eens overwegen.
heb hier ook ecobed gebruikt en zelf vind ik het weer net minder haha denk inderdaad dat je het gewoon even moet proberen.. dan kun je altijd bekijken of het wil
bij mij kan ik gelukkig gewoon op zaagsel blijven,.. zal hier ook niet vanaf stappen (heb erg veel geprobeerd maar helaas)
Maar ehm... vind het konijntje wel ontzettend gaaf (L)
Diezel
Geplaatst: 30-04-11 21:49
Ik heb op het moment bij de cavia's Back to nature liggen, dit is gerecycled papier. Stoft absoluut niet, en het geeft ook geen nare geurtjes. En het is nog zacht ook. Vind beuken snippers en dat soort dingen wat te hardt aan de voetjes.
Is zand niet iets? Ik heb zelf geen konijnen, dus weet ook niet of het wat is of niet..
Bij www.zooplus.nl hebben ze ook verschillende soorten bodembedekking, misschien dat daar wel wat tussen zit.
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 08:22
oke bedankt voor de reacties Ik zal eens kijken wat ik ga kiezen..het duurt nog wel even voordat ik haar mee naar huis mag nemen, ze is nu nog maar 3,5 week oud.