Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Marye78 schreef:Ik zou dat persoonlijk echt niet hebben kunnen filmen.
Snap ook niet wat er in mensen omgaat op zo;n moment, dat ze besluiten hun mobieltje te pakken.
Ik vindt het disrespectvol.[/quote]
Het is een dier....... moeten we dan ook de verslagen van de bezoeken aan slachterijen hier op bokt verbannen van deze site?
Kom op zeg.
Lobke_ schreef:Mensen die expres het leed van dieren willen filmen daar word ik gewoon misselijk van.
Blue_Eyes schreef:Lobke_ schreef:Mensen die expres het leed van dieren willen filmen daar word ik gewoon misselijk van.
Ja, maar ja, net wat ik eerder al zei: je staat dat beest te filmen als hij eet, dan begint hij te kwijlen maar weet jij veel of dat normaal is? En op een gegeven moment sta je zo als versteend te kijken, terwijl het langzaamaan tot je doordringt wat er gebeurt, dat je er niet eens meer erg in hebt dat je nog staat te filmen...
Lobke_ schreef:Blue_Eyes schreef:Ja, maar ja, net wat ik eerder al zei: je staat dat beest te filmen als hij eet, dan begint hij te kwijlen maar weet jij veel of dat normaal is? En op een gegeven moment sta je zo als versteend te kijken, terwijl het langzaamaan tot je doordringt wat er gebeurt, dat je er niet eens meer erg in hebt dat je nog staat te filmen...
Als je mijn eerste post goed leest zie je dat ik dit ook had bedoelt
Ik doelde puur en alleen op een andere post waar ik uit op maakte dat er mensen waren die pas begonnen met filmen toen ze zagen dat dat beest stikte.
En dat vind ik echt not done
Lobke_ schreef:Nee natuurlijk niet, maar er zal ook heus wel personeel aanwezig zijn geweest en beveiligingscamera's etc.
Mensen die expres het leed van dieren willen filmen daar word ik gewoon misselijk van.
En gewoon respectloos tegenover dat beest, ongeacht wat voor een beest etc het is zoiets doe je gewoon niet