Vjestagirl schreef:Knaagdieren compleet met kooi (veelal te klein), ladingen voer en bodembedekker. Complete aquaria voor bijna niets.
Nog erger, toen ik op zoek was naar een mooi buitenhok kwam ik ontzettend veel advertenties tegen in de trant van "mooi konijnenhok, met konijntje" alsof het een accessoire is voor bij het hok of zo
Onbegrijpelijk dat mensen totaal niet nadenken voordat ze een dier aanschaffen
Twee van de konijnen heb ik vorig jaar bij het knaagdierenopvangcentrum gehaald. Ik heb daar stage gelopen en die beestjes waren daar 3 jaar geleden gedumpt toen het zomer werd en ze op vakantie wilden. Ze zaten er al zo lang, dat ik die twee heb meegenomen naar huis. Het liefste nam ik ze allemaal mee...
En toen kwam ze thuis en begon het genies en gesnotter weer. Maar goed onze hond ging dus echt niet de deur uit dus toen is ze maar aan de neusspay gegaan
Maar ik geloof ook echt niet alle verhalen op MP!
Ben dan wel weer blij dat ik in mijn omgeving vooral het omgekeerde zie... Kids die zo gek met hun beestjes zijn dat je het soms gewoon zielig vind omdat ze zoveel aandacht krijgen 
Het aquarium hebben we van mijn oom. Hij had van die hele mooie, dure vissen. Maar hij wilde stoppen met de hobby, omdat hij het niet leuk meer vond. Hij heeft de vissen aan een vriend van hem verkocht die ook een groot aquarium thuis had staan en wij kregen zijn aquarium met drie goudvissen erin
Algenetertjes kunnen, afhankelijk van welke je hebt, ook ontzettend groot worden. Maar aangezien je etertjes zegt, neem ik aan dat ze klein zijn en dat 't otocinclussen zijn?
), ging de kat daar ook altijd graag op liggen en uit drinken. Meer deed ze gelukkig niet.