Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gohya schreef:Er zijn nu eenmaal mensen die niet in paniek raken en ála minuut op de stoep staan bij een veearts/DA.
TS ziet zelf heus wel of het ernstig is of dat het best aangekeken kan worden.
En dat gezeur als je en dier neemt kost het je ook geld,dat snapt iedereen,maar niet iedereen is hetzelfde w.b.t. de handeling met dieren.En dat sommige mensen dat niet kunnen begrijpen?tja das hun probleem.
TS zolang je geen vreemde dingen ziet bij je hond heb je gelijk hoor,jou hond laat dat heus wel zien als het ernstig is.Hoe gaat het nu met de hond?
gohya schreef:Er zijn nu eenmaal mensen die niet in paniek raken en ála minuut op de stoep staan bij een veearts/DA.
TS ziet zelf heus wel of het ernstig is of dat het best aangekeken kan worden.
En dat gezeur als je en dier neemt kost het je ook geld,dat snapt iedereen,maar niet iedereen is hetzelfde w.b.t. de handeling met dieren.En dat sommige mensen dat niet kunnen begrijpen?tja das hun probleem.
TS zolang je geen vreemde dingen ziet bij je hond heb je gelijk hoor,jou hond laat dat heus wel zien als het ernstig is.Hoe gaat het nu met de hond?
Paintlinger schreef:Wildgirl schreef:Voor goede foto's waarop je alles uit kunt sluiten mag je een 0 achter die 25 plaatsen Tafje en nee, dat geld heb ik hier niet even op tafel liggen.
Wat bedoel je hier dan mee?
meggiemeg schreef:Nu maar hopen dat hij niet vaker zo'n kip besluit te grazen te nemen..
Je probeert toch een oorzaak te vinden waarom ze braken en dan denk je even terug aan wat er zich heeft afgespeeld.
Gelukkig dat het nu weer goed gaat met je hond
Wildgirl schreef:meggiemeg schreef:Nu maar hopen dat hij niet vaker zo'n kip besluit te grazen te nemen..
Je probeert toch een oorzaak te vinden waarom ze braken en dan denk je even terug aan wat er zich heeft afgespeeld.
Gelukkig dat het nu weer goed gaat met je hond
De kip in kwestie heeft een enkeltje kliko gekregen, moge zij rusten in vrede
Wildgirl schreef:Dat ik niet voor mijn lol de kas van de DA ga spekken als ik niet écht het gevoel heb dat het nodig is.
Als het moet is die 250, of 2500 euro geen enkel probleem maar laten we eerlijk wezen, niemand staat te springen om hoge DA kosten.

Wilawander schreef:Als jij zoveel ervaring hebt zoals jij zegt zou je weten dat met die kleine testjes je niet zeker kan zijn dat alles oké is. En als we dat allemaal zo makkelijk zouden weten hebben we helemaal geen dierenartsen meer nodig.

Paintlinger schreef:Wildgirl schreef:Dat ik niet voor mijn lol de kas van de DA ga spekken als ik niet écht het gevoel heb dat het nodig is.
Als het moet is die 250, of 2500 euro geen enkel probleem maar laten we eerlijk wezen, niemand staat te springen om hoge DA kosten.
Dan had je toch iets duidelijker moeten zijn.........
Logisch dat anderen en ik dat eruit gehaald hebben.
Ik denk trouwens wel dat je jezelf iets overschat, ik werk nu 3 jaar bij een doorverwijskliniek voor gezelschapsdieren en zelfs ik kan een dier nog niet voor 100 % onderzoeken.
Wildgirl schreef:Hoi bokkers,
ik heb even jullie advies nodig!