ok dan Layco dus jullie kittens gaan volledig ontwormd en nagekeken weg, leuk voor die mensen die anders mischien wel een kat uit een overvol asiel hadden gehaald. Dus jij houd dit zeker wel in stand.
Ik hou er niet van dat mensen katten gewoon maar laten rondfokken en dan beweren dat ze alles voor die katten overhebben.
Als dat zo is laat je ze helpen, dan dring je het overvloed aan niet nagekeken op erfelijke ziektes katten terug, dan kunnen de asiels ook beter hun dieren kwijt en kunnen we gaan werken aan legere asiels.
Dankzij mensen zoals jullie die hun katten maar lukraak laten fokken word dat nooit wat!
Oh en waar ik mijn verhaal op baseer?
Moment ik zal even jou quoten:
Citaat:
Wij krijgen ook elk jaar (vorig jaar was het 2x ) jonge katjes ach welja fok lekker door elk jaar wel 2 nestjes...
En je word er gewoon helemaal verliefd op
Onze poes loopt wel gewoon buiten, dag en nacht, en wij hebben in de schuur
in het stro een mand staan met een oude deken van mijn pony erin :p de werpkist dus.
Maar ze mag zelf haar plekje zoeken waar ze gaat bevallen, gewoon waar het haar uitkomt.
Als je gewoon haar gang laat gaan zijn er meestal geen problemen bij de bevalling, dus je hoeft
er echt niet om thuis te blijven want ja als het wel misgaat geeft dat natuurlijk niets...
Je ziet vanzelf als ze een dunne buik heeft, en dan maar op zoek naar de jonkies ;P of naar dode kittens of naar mamapoes die het toch niet redde...
dus nee ga mij nou niet vertellen dat je verantwoordelijke katten eigenaar bent...
sorry gaat er bij mij niet in!
Dat ze brokken en vlees krijgen prima, dat ze ontwonrmt (1x? en enten? en een DA check?) is al heel wat.
Maar je zet ze op marktplaats? voor geld? Wauw...gratis? Nog meer WAUW geen idee waar ze tercht komen dus..
Ik vind het bijzonder en blijf het onverantwoord vinden dat mensen hun katten laten rondlopen ongeholpen.
Poes even onverantwoord als ongeholpen kater....
wat is het grote probleem?