Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Ik begrijp nu dat ze niet gesteriliseerd is?
Als dat zo is kan het zijn dat ze door haar hormonen zo slecht eet, dan zou ik toch gaan voor stereliseren.
youngster schreef:Je weet neem ik aan ook de risico's van de pil?
Waarom haal je haar daar nu niet vanaf en kijkt wat er dan gebeurd?
Krolsheid kost enorm veel energie en de vraag ik wat er gaat gebeuren als ze een nestje kitten heeft. Ik vraag me dan eigenlijk af of ze dan wel goed voor zichzelf gaat zorgen door te eten. Ook een nest trekt een kat "leeg" qua vet en energie. Dan moet je haar echt volproppen om te zorgen dat ze genoeg melk heeft.En voldoet ze aan alle testen om te fokken? HCM, PKD FIV/FELV enz??
.
irritantje schreef:hoi ik zie dat al veel gezegt is.
is ze groot of klein. gewicht moet naar verhouding zijn. als ze echt te mager is zou ik er niet mee fokken.
een nest kost vaak veel energie en gewicht. (waar doe je dan voor zeg maar)
je zegtdat ze vanaf begin al slechte eter is geweest, ergens is dus iets niet goed. soms komt dit later alleen tot een uiting.
mijn advies ik zou haar laten helpen en kijken of je als je echt nest wil. dan op zoek gaan naar geschikte poes.
ohja nog 1 ding HCM DNA test bestaat niet voor een noor! (ik fok zelf noren) en kan je doorverwijzen zelfs als je meer over wil weten. ik weet dat sommige site's beweren dat er voor hcm een DNA test is.
truste me die is er niet! HCM/PKD moeten dus gewoon via scan gebeuren! gsd is gelukkig 1 malig