dan ga ik morgen heel voorzichtig naar beneden en overal zoeken of ik hem ergens zie zitten.. En zo bij het slapen m'n kamerdeur goed dicht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mang schreef:ooooh bah...
ik gil ook altijd naar mn vader/moeder/broer.
Moet ook altijd janken als ik er een zie, gewoon van de schrik![]()
ik was een keer alleen thuis 's avonds en toen zat er een en toen ben ik naar de buren gegaan en die zijn toen gekomen om hem dood te maken![]()
Mette schreef:Oohh nou ben ik zo bang dat er bij mij ook ergens een spin zit![]()
Ik haat die beesten... Maar ik durf ze tegenwoordig al wel zelf op te zuigen met de stofzuiger. En denk maar niet dattie er bij ons weer uit kruipt (ik controleer het) en anders gewoon de slang dicht plakken
Mette schreef:Oohh nou ben ik zo bang dat er bij mij ook ergens een spin zit![]()
Ik haat die beesten... Maar ik durf ze tegenwoordig al wel zelf op te zuigen met de stofzuiger. En denk maar niet dattie er bij ons weer uit kruipt (ik controleer het) en anders gewoon de slang dicht plakken
lig je dag en nacht met je snufferd voor die stang?
Cookies schreef:magootie schreef:Ik ben er ook als de dood voorAls ik er 1 zie, roep ik mijn moeder en die komt hem weghalen
Ja dat doe ik dus ook. Just for the record: ik ben 38
We hebben erg vaak op de stoelen gestaan. 

student schreef:met een elektrische vliegenmepper heb je hem zo dood!
Echt waar, hij hoeft niet eerst een poos erop te zitten voordat hij helemaal dood is zoals een vlieg, maar zodra je hem aanraakt met dat ding is hij dood.
(Mocht je hem door willen spoelen in de wc moet je hem wel in papier wikkelen aangezien hij anders niet doorspoelt en in de wc blijft liggen! Ik spreek uit ervaring ;P)

xxelviraxx schreef:Ow gatver, ik heb een keer gehad dat ik lekker in mijn bedje tv lag te kijken en ineens zie ik zo'n grote spin over het dekbed kruipen. Ik sprong overeind en vriendlief heel slaperig huh wat is er ?? Hij onder het dekbed zoeken die intussen op de grond lag en ja hoor kwam er zo'n grote spin onder vandaan. Nou ik heb heel de nacht niet meer geslapen. Gatverdarrie zeg. Ik wens jou veel succes!