Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nickeltje schreef:Misschien knapt hij op ja... En is vervolgens over 5 dagen koortsig en ziek dood gegaan aan de bloedvergiftiging die de katten hem bezorgd hebben...
Heel humaan allemaal.
hestejente schreef:Annelies, ik vind dat je nu je punt dat je wil dat het konijn weer wordt uitgezet wel gemaakt hebt![]()
TS, houd er alsjeblieft rekening mee dat katten andere dieren lelijk kunnen verwonden zonder dat je het merkt. Een kattennagel laat maar een klein gaatje achter in de huid maar die nagel is wel lang en krom, de bacteriën kunnen dus een eindje verderop onder de huid zitten.
shanalover schreef:@ hestejente: daarom houden we hem ook eerst in de kipperen. Zodat we kunnen zien hoe hij evolueert.
anneliesdj schreef:hestejente schreef:Annelies, ik vind dat je nu je punt dat je wil dat het konijn weer wordt uitgezet wel gemaakt hebt
Doe even gewoon zeg, ik heb TS daar nog niets over zien schrijven.
Nickeltje schreef:shanalover schreef:@ hestejente: daarom houden we hem ook eerst in de kipperen. Zodat we kunnen zien hoe hij evolueert.
Ik heb het gevoel dat mijn imput hier gewoon totaal genegeerd wordt.
De dingen die ik hier voorstel of adviseer zijn echter zeker wel ergens op gebaseerd, dat is op jarenlange ervaring in onze opvang.
Of je iets doet met die adviezen moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar je zou er een reactie op kunnen geven.
hestejente schreef:Op voorwaarde dat jij ophoudt met je gedram. Het is aan TS wat er met het konijn gebeurt, NIET aan jou. Ga zelf een konijn zoeken joh, kun je 'm ook weer vrijlaten
Wat een onzin reactie.shanalover schreef:We gaan er niet mee naar de dierenarts omdat (klinkt misschien egoistich) het gewoon teveel geld kost. Zoals gezegt komt mijn opa er vandaag om, en die gaat het konijn in zijn kippen of ganzen steken. Daar is plaats zat, en het is een ideale omgeving voor het konijn. Dan kan hij ook in de gaten houden of hij ziek wordt of niet. En mijn opa is zeker niet te beroerd om het konijn de nek om te draaien moest dat nodig blijken. We gaan het echt niet langzaam laten doodgaan.