Onze vorige kat was ook van de ene op andere dag blind. Deze was wel ouder en had al mankementen. Ik was hem ook kwijt 's morgens en toen toch naar werk gefietst, onderweg kwam ik hem in een andere straat tegen en meneer stond hard te mauwen (toen wisten we nog niet van blindheid af).
Uiteindelijk merkten we dat hij niets meer zag omdat hij tegen deuren aan liep en van de trap kukelde

Wat wij hebben gedaan is hem niet meer boven laten (open trap treden is niet optimaal voor een blinde kat).
We lieten hem nog wel buiten, maar dan in een ren (konijnen ren/hek gekocht). Deze ren aan de tuindeuren geplaatst en zo kon hij beperkt naar buiten. Wij konden over de rand heen stappen, kat bleef er binnen

Binnen nog echt gekke dingen mee gemaakt, kat paste zich heel snel aan en kende natuurlijk de omgeving goed. Als hij wel eens de weg kwijt was begon hij te miauwen en zette we hem weer "recht" of bij zijn voerbak

Succes ermee, hopelijk knapt jouw kat snel op en heeft hij snel zijn weg weer gevonden.
meer weet ik er ook niet van ..het leek mij ergens wel logish want als ik ergens tegen aanstoot heb ik ook al een blauwe plek. 
)
Bob scharelt met een scheef hoofdje door huis
haha