Als wij niet thuis zijn, is poes binnen in een aparte kamer, met een hoog raampje waar ze niet door kan en de deuren naar de andere kamers dicht. Dan kan ze er dus sowieso niet uit.
Gaat meer om als we thuis zijn. Ik ga jullie tips in overweging nemen en bespreken met vriendlief. Poesjelief ligt nu heerlijk op de vensterbank in t zonnetje, maar t zou toch heerlijk zijn als dat ook lekker op t balkon kon.
@snowgirl 38: Wow, wat gaaf dat je zo een veilige, maar toch buitenruimte voor je katten heb kunnen maken
. Wij hebben helaas geen balkon boven ons dus dat maakt het al lastiger. @gipsyboy: Stenen. Het is ook een schoolplein waar je niet snel komt, moet eerst helemaal de straat door en dan om een blok huizen heen voor ik op dat schoolplein kan komen. Ben dus echt bang dat ik er kwijt ben als ze springt ...
* droomt verder
) Katten konden zo heerlijk op het balkon zonder het risico dat ze eraf mieterde
kat nam een grote sprong over de balutrade en zusje kon hem nog net uit de lucht plukken. de andere kat heeft ze een tuigje aan gedaan om hem zo aan het balkon te laten wennen. alleen jammer dat ze het touwtje iets te lang had gelaten