nee dat hadden wij dus ook, 22 jaar is een prachtig behaalde leeftijd en daarom hebben wij haar laten gaan en hebben wij er ook vrede mee. Houden van is ook laten gaan en inderdaad verder sleutelen en proberen vonden wij niet eerlijk meer op zo'n leeftijd.
ieder zijn smaak, gelukkig kunnen we als mensen kiezen wat we mooi vinden, ik heb niet gekozen, maar ze kwam op mijn pad. Was in het begin erg wennen, vooral mijn man, maar nu zijn ze de beste maatjes. Mijn man dacht in het begin dat ze boos was, maar dat komt omdat wij zelf een kruising pers hebben en die heeft totaal geen platte kop, en de rest is gewoon huis tuin en keuken poezen. hahaha
Ja precies, die platte snuit, ik kan daar nooit zo goed aan wennen. Heb ik bij honden ook hoor. Lijkt altijd net of ze heel hard tegen een deur aangelopen zijn . Maar ik vind het echt super wat je doet!
easygoing
Geplaatst: 05-06-11 21:31
JAAAAAAAAAA daar is Rosie. Was aan het zoeken omdat ik wel heel nieuwsgierig was hoe het nu met haar gaat en wat ziet mijn oog? Een heel blije,gelukkige en knap poezebeest. Geweldig .