Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben een licht 'risico geval', maar ben er gelukkig zonder enig probleem weer uit gekomen...
) niet de keuze van doe ik het wel of doe ik het niet?!
Maar nu zijn het type poolhondjes en daarbij werkt een narcose 'anders' (mogen o.a. maar 1/3 van hun lichaamsgewicht hebben) dan bij andere rassen. Onze dierenarts is hier gelukkig van op de hoogte en gaf (tijdens een van de vele gesprekken
) aan dat ze het heel goed in de gaten zou houden en liever tussentijds iets bij zou geven, dan met teveel starten. Maar toch... Hierdoor stellen we het al meer dan een jaar steeds maar uit
Maar wij hebben een keuze (is niet medisch noodzakelijk) om het wel of niet te doen, dus dat is heel anders! (was alleen maar om aan te geven dat ik weet wat voor 'n gevoel je hebt
)
) heel veel sterkte wensen voor aankomende vrijdag!!! stef schreef:maar als je daar al niet meer vanuit kan gaan paintlinger, als je je DA al niet meer kunt vertrouwen, waar blijf je dan?
Deed ze ook toen ze járen geleden na de sterilisatie uit de narcose kwam. Ze vermoeden dat het een ophoping van vet was. Wordt voor de zekerheid wel opgestuurd naar het lab, maar 75% kans dat het goedaardig is. Er hoefden geen teentjes geamputeerd te worden, wel een stuk huid van het teentje, dus weet niet hoe ze dat nou precies gedaan hebben. Pootje zit ingepakt, zo even langs de drogist voor een rol leukoplast zodat ik er zakjes om kan binden, mag nl absoluut niet nat worden. Zondag terug voor verbandswissel.
(weet even niet hoe het echt heet..) gekocht waar je super makkelijk steeds opnieuw een pootje mee kunt verbinden!! Je hebt ze in meerdere maten.

dus die schop ik zo eerst eens een poosje de douche in.
...... nee ik heb door schade en schande geleerd dat je juist bij de DA erg op moet letten, vragen moet stellen en je eisen duidelijk moet maken. Ik heb afgeleerd om blind te vertrouwen op de DA, ben te vaak op mijn bek gegaan.

Morgen even naar de kliniek om t verband te verwisselen. Zie alleen net nog op de operatie brief staan dat ze over een week terug moet om de drain te verwijderen en over 2 weken om hechtingen te verwijderen. Helemaal overheen gelezen
Even zien hoe we dat gaan doen.