Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:ook kwa karakter een sociaal typ, geen dominant geval
spatter schreef:<knip> ik denk dat onze whippet ook heel gelukkig zou zijn als ze de enigste was
( of ze dan zo'n leuke hond zou zijn betwijffel ik dan weer, juist de correcties van de andere honden houdt haar geestelijk op haar plaats)
anneliesdj schreef:Ik denk dat het enige waar je je op korte termijn zorgen om moet maken van meer praktische aard is; Ze leven daar eigenlijk altijd buiten dus zindelijk zullen de meesten niet zijn (hoewel ze dat in het asiel in NL wel leren natuurlijk) en die hond verstaat geen Nederlands dus zal niet erg gehoorzaam zijn
Ann schreef:Gisteravond heb ik gebeld om meer info te vragen over het Spaanse hondje wat in mijn hoofd zat en nog steeds zit.
Hij was alleen al geplaatst. Ik wilde erg graag dít hondje en laat eerst alles even rustig bezinken. Een hond uit Spanje is zeker wel een optie voor ons geworden, dus wie weet wat er nog op ons pad komt.
AngelofLove schreef:anneliesdj schreef:Ik denk dat het enige waar je je op korte termijn zorgen om moet maken van meer praktische aard is; Ze leven daar eigenlijk altijd buiten dus zindelijk zullen de meesten niet zijn (hoewel ze dat in het asiel in NL wel leren natuurlijk) en die hond verstaat geen Nederlands dus zal niet erg gehoorzaam zijn
Over dat zindelijk zijn, mijn moeder heeft er al heel wat opgevangen en eigenlijk waren alle volwassen honden wel zindelijk!
anneliesdj schreef:Nou dat valt dan nog erg mee, dat was in elk geval wat ik had gehoord; dat wel een deel maar niet alles zindelijk is vanwege het grotendeels buiten leven.
Maarja, wat heeft zo'n dier dan nog voor nadelen? Ze zijn verder net zo lief als alle andere neem ik aan