ik heb eerst gekeken naar een leuke, geschikte hond die ons aansprak; vervolgens een afspraak gemaakt om te zien of de klik er was; bij beide honden hadden we direct een klik
maar dat is dus ook het fijne van die asielsite; je kunt daar al vaak lezen wat voor karakter de hond heeft en in wat voor soort huishouden hij het beste geplaatst kan worden.
heel veel succes met het vinden van een geschikte hond.
ikzelf vond het super leuk om te doen en ben elke dag nog steeds super blij met mijn 2 mennekes die samen ook vriendjes zijn
...hier 4 herplaatser waarvan 2 bejaarden, mijn eerste 3 mochten 16, 12 en 15 jaar worden, als laatste kwam er wel een pup die weet niet beter dan dat het leven 1 groot feest is.
voorpret
En wat die nieuwe bazen ervan vinden, moet eigenlijk geen moer uitmaken. Je wilt wel een gezonde hond. Ik zou het wel verstandig vinden en het zou mij (als verkopende partij) een fijn gevoel geven. Jij laat zien dat je gezondheid erg belangrijk vindt en dat wil je waarborgen.
Wij hebben ook 3 maanden geleden een hondje uit het asiel gehaald en we zijn zooo blij met haar
. Ze is echt zo lief, luistert supergoed.