Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oakland1990 schreef:realmagic schreef:het probleem is dat beaphar de banden eigenlijk nooit had mogen maken.
dap heeft nog 2 jaar patentrecht. dat is een rechtszaak geworden. Beaphar heeft verloren.
Beaphar heeft alle banden in heel Europa terug moeten halen.
en moet aantonen dat alles vernietigd wordt/is.
winkels die evt achter gehouden product verkopen riskeren boetes tot 50.000 euro !!!!!
Sorry, maar dat laatste geloof ik dus niet. Ik heb 2maanden geleden die bandjes gewoon nog kunnen bestellen, lijkt me niet dat ze dit nu dus zo recent hebben beslist. Ik heb vanochtend met Beaphar gebeld en er wordt simpelweg niets meer geleverd, over terughalen of vernietigen is geen woord gerept... Wat is jouw bron?
realmagic schreef:De vertegenwoordiger die ze in MIJN winkel op kwam halen!
Vreemd allemaal Oakland1990 schreef:realmagic schreef:De vertegenwoordiger die ze in MIJN winkel op kwam halen!
Je hoeft niet zo te schreeuwen, gewoon vertellen kan ook. Ik heb hier geen vertegenwoordiger gezien in MIJN winkel... Die zou dinsdag langskomen, maar met de sneeuw heb ik hem niet gezien. Wel vreemd dat diegene aan de telefoon hier niets over zei, enkel dat ze niet meer uitgeleverd worden. Lijkt mij dat het voor België en Nederland wel hetzelfde moet zijn, anders haalt iedereen ze hier weg?

Oakland1990 schreef:Hier iig niet, lijkt mij dat ik de hondenbandjes wel moet teruggeven? Ik kan ook nog eens bij collegawinkels navragen, als zij ze nog hebben wil ik wel zorgen dat je na oud & nieuw ook verder kan.
@Realmagic: ik vind het allemaal nogal ver gaan voor zo'n dom bandje. Maar bij Beaphar ze hebben ze me niks verteld over ophalenVreemd allemaal
Oakland1990 schreef:Vandaag kwam de vertegenwoordiger weer langs, hij heeft mij verteld hoe het werkt hier in BE.
De bandjes die nog in de handel zijn mogen nog gewoon verkocht worden zonder risico van de winkelier. Die bandjes zijn namelijk al beboet door de rechtbank. De bandjes die nog in stock of NL te krijgen waren zijn wel allemaal vernietigd. Ik moet morgen langs een collegawinkel en ik ga daar vast kijken of ze nog bandjes hebben, zo ja dan stuur ik Wuis er ook eventueel eentje op?