Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) normaal is mijn hond heel schrikkerig met onweer, maar dit keer ging hij na een paar minuten heerlijk liggen slapen, geen gehijg, geen gepiep, niets gehoord. Grit schreef:Bedankt Janet!
Ik vind de kosten zodanig dat ik overweeg om het te proberen. Jammer als het niet werkt, maar ik wil graag iets vinden wat wel werkt en dan is dit bedrag nog te overzien.
Maar wat ik me af vraag
- als het gaat om vuurwerk zal het shirt geregeld aan moeten (dat gaat al vanaf de eerste illegale knallen). Geeft dat geen gewenning waardoor de hond zich bijvoorbeeld in januari zonder shirt onveiliger voelt?
- kun je dit shirt ook aan doen als je zelf niet thuis bent. Oftewel heeft het draagrisico's?
AngelofLove schreef:Oh ja Chica, onze hond wordt een soort van blij als ik met het rompertje aan kom, volgens die vrouw die TTouch doet bij mijn paard komt dit omdat het rompertje hem een geborgen/veilig gevoel geeft, dus hij rent niet weg als ik ermee aan kom.
Ik doe hem overigens ook weleens aan als meneer heel druk is en we hebben bezoek die een beetje bang is voor honden (hij heeft energie voor 100), dan is hij ook gelijk een stuk rustiger....
Mijn leek zo'n pak juist benauwend en beangstigend, als ik zo naar het filmpje mocht kijken.
mss. nee dat is vervelend, wil bij mij dus ook niet zo.

Grit schreef:Het shirt is binnen en past.
Het is echt een shirt. Ik had verwacht dat het stugge stevige stof zou zijn, maar het is best zacht en soepel. De klittebandstukken zijn wel steviger.
Maar voorlopig zit die nog in de verpakking. Zodra de eerste stress zichtbaar is, ga ik het shirt proberen. Hopelijk duurt dat nog even.

Grit schreef:Om het verhaal maar af te maken, helaas geeft het shirt bij onze hond geen rust bij onweer. Het heeft nu twee keer geonweert en ze was zo enorm angstig. Met het shirt aan werd dit niet minder.Zodra de eerste onweersbui weer overkomt, krijgt ze het shirt aan. Benieuwd hoe het dan gaat, want ook onweer is ellende voor haar..
!