De hondenclub waar wij zaten (Revival in Nuth) deed niet moeilijk over Staffords of onze Bull Terrier. Er zijn idd mensen naar deze hondenschool gegaan, omdat ze elders geweigerd werden. Hoe dom kun je als hondenschool zijn!? Je moet ze net aannemen om ze te helpen de hond goed op te voeden!
stalnijmegen schreef:Ik had onze am staff net, toen was iedereen buiten nog wel leuk lief en aardig..
geregeld kwam ik een vrouwtje tegen op de fiets, met in een mandje achterop zo een fluffy hondje..
elke keer als we haar tegen kwamen kreeg hij een aai en kuffel en sprak ze even lieve woordjes met hem. dit heeft echt MAANDEN geduurd.
opeens waren staff en pitbull's veel op tv omdat er weer het een en ander was gebeurd..
en wat denk je, ze heeft nooit meer na mij of onze am staff gekeken, kwam haar vd week nog tegen, maar ze fiets snel door.
men dat doet dan echt even pijn hoor waarom opeens niet meer? ze heeft hem toch van kleins afaan mee gemaakt? ik weet ook nog goed dat de hond de eerste keren heel raar keek van "he, ze fiets zomaar door zonder me iets te zeggen" en keek haar na...
soms heb ik wel eens het idee dat hij het voeld, en dat hij daarom buiten anders is gaan reageren
mijn vader net zo, ik kwam thuis bij mijn ouders en vertelde dat ik die dag ervoor een am staff had gehaald, eerst wist hij niet om welke hond het ging, dus internet aan en plaatjes laten zien
"hoe kan je dat nou doen, dat zijn aso honden"blablabla
in die week kwamen mijn ouders hier op bezoek, de staff ging meteen bij papa op schoot zitten en bleef daar zitten, en wie ging hem even later uit laten?? Juist pap, pap ging met die aso hond de straat op en zou openbaar naast die aso hond lopen.
na die keer, zijn er nooit meer woorden over vuil gemaakt, pap is helemaal wilt van mijn staff
Heel herkenbaar. Zo deed mijn moeder ook toen we zeiden een Bull-Terrier te willen. Was helemaal panisch, omdat we ook nog een kind (toen 4-5 jaar oud) hebben. Moet eens raden wie er later voor onze Babe opkwam toen we met haar op een Centre Parcs werden bepraat door Duitsers, die elke keer blijkbaar vinden dat onze hond gemuilkorfd moet worden!
Juist ja, MOEDERS
Laatst bijgewerkt door Isabonny op 30-09-10 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt