Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:KoudbloedKim schreef:Dat had ik nog niet gezien..
De hoofdprijs haal je niet in een asiel hoor...
Janine1990 schreef:De hoofdprijs haal je niet in een asiel hoor...
KoudbloedKim schreef:Yep, hij heeft jou uitgekozen hoor.Omdat hij het heerlijk vond dat ik hem aaide en hij heeft me in het asiel ook erg aan het lachen gemaakt, met een domme actie.
Pluizebolpum schreef:Janine1990 schreef:De hoofdprijs haal je niet in een asiel hoor...
Ligt er maar net aan wat je als hoofdprijs ziet. Ik heb er idd eentje uit het asiel, maar ook eentje uit een vuilcontainer gehad en eentje uit een varkensstal. Voor sommigen is misschien een ellenlange stamboomkat de hoofdprijs, anderen zijn al blij als ie 'helemaal geweldig' is.
Ik vind het ook leuk om uit te vogelen of en wat er voor een bloed achter zit. Niet zodat ik ze voor een flinke som geld op Marktplaats kan zetten, maar gewoon, voor de gein. Zeker als ze wat apartere kenmerken hebben, zoals lange stelten in het geval van KoudbloedKim of zoals die ik eens had met een aparte kleur. Die kat was fawnkleurig, een soort van zalmroze en duidelijk geen 'ordinair' creme. En niemand die mij wijs maakt dat dát gewoon HTK is.
Overigens vind ik elke kat bijzonder. Zelfs die lelijke aanloopHTKkat van mijn moeder. Beest slaat nergens op, ziet er niet uit en is suf. Maar had 'm zo zelf meegenomen als ik niet al mijn eigen HTKfeeks had gehad.
KoudbloedKim: Heb jij hem uitgezocht of heeft hij jou uitgezocht?