Kat op mensen toilet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fl0wer

Re: Kat op mensen toilet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 14:03

mmm die Litter Kwitter vind ik wel een idee...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 14:04

ik niet zo niet weten hoe ik dat mijn 4 katten moet gaan leren moeten ze met zijn viertjes dat ding delen dat wordt pas goor

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:00

Hahaha Tita, dat heb ik dus ook, alleen heb ik er 3, als ik dan thuis kom na een dag werken is het volgens mij echt wel smerig in mijn toilet, dus denk dat ik dan toch maar liever gewoon braaf de bak schoonmaak.

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 20:51

Helaas, het pakketje is nog niet binnen. Pff, ik wil aan de slag :o

De kattebak is vaak ook aardig vies na een dag, dus die wc overleef ik wel. 1 x doortrekken en het is verdwenen. Daar komt nog bij dat het in de bak echt van een hele dag ligt, en in de wc ligt het van hooguit 9-10 uur. Maar de ideale situatie zou zijn als ze zelf zouden doortrekken :D

HEt is alleen nog de vraag of het echt zo makkelijk zal gaan als al die verhalen doen geloven ;)

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 20:21

is het ondertussen al aangekomen?

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:57

Ja, vandaag!!!

De kattenbak zojuist geleegd en in het berghoek gezet. Want die mogen ze niet meer zien, anders blijven ze daar op gaan.

Stap 1, de rode bril, ligt nu op de grond naast de toillet, helemaal vol met kattenbakgrint. Ze hebben allebei al flink gegraven, en de kleine (13 weken) al gepoept :D. Deze fase houden we minimaal 1 week aan.

We kunnen nu alleen dus voorlopig even écht niet met blote voeten in de badkamer lopen, want het grint ligt overal. Veger en blik ligt dus al in de aanslag. Vooral onze 'grote' (18 weken) vond het erg interressant om met zijn pootje grint uit de bril te lepelen :+. Maarja, het is voor een goed doel hou ik m'n vriend voor ;)

ps: ik zal foto's maken, als ze dan helemaal volleert zijn kan ik een reportage maken :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:01

Wij hebben er ook eentje die het doet. Ik wist het nog niet, kwam de badkamer in en zie die kat doodleuk in de wc pot piesen. Ik was totaal geschokt en lag daarna behoorlijk in een deuk. Ze deed het blijkbaar al een paar weken en vantevoren nooit.

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:02

mijn katten doen het ook.. heb het ze niet geleerd btw.

ik ben er niet zo blij mee want als je niet thuis bent en dan stinkt het enorm omdat ze natuurlijk niet doortrekken ;)

in mn haast vergeet ik wel eens de deur dicht te doen als ik weg ga, als ik dan terug kom ruikt het niet zo fris :P

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:06

Hmm, ben benieuwd naar de geurtjes. Als het niet bevalt kunnen we ze altijd weer de kattenbak aanleren :D

Die litter-kwitter is volgens mij ook in de VS begonnen. Daar hebben ze wc's waar meer water in staat, dan stinkt het denk ik minder snel. Bij ons zal er wel wat op het 'scheit-plankje' (sorry) in de pot blijven liggen.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:09

Hahahaha wat een geniaal iets dit. :')
Zou het niet zo fris vinden als mijn kat dat zou doen maar ach.

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 20:14

Van meer mensen hoor ik dat het niet fris is. Behalve de geurtjes dan misschien (moeten we nog even afwachten), weet ik nog niet wat er niet fris aan is.

Ze staan alleen met hun pootjes op je wc-bril, dat is misschien niet fris. Maar dat vind ik minder erg dan dat ze eerst met hun voetjes in de kattebak staan en daarna op schoot komen, op bed gaan liggen etc :)

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:13

ben benieuwd of t gaat lukken.
En die wc bril heb je ook zo weer schoon en de rest is even doortrekken en opgeruimd is die.
Meer werk dan de kattenbak en die vind ik ook niet altijd even lekker ruiken!
Misschien mn vriend toch maar eens overtuigen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:16

SharirBobby schreef:
Die litter-kwitter is volgens mij ook in de VS begonnen. Daar hebben ze wc's waar meer water in staat, dan stinkt het denk ik minder snel. Bij ons zal er wel wat op het 'scheit-plankje' (sorry) in de pot blijven liggen.

Dat klopt helemaal. In Amerika hebben ze wc's die tot halverwege gevuld zijn met water. Erg irritant omdat het omhoog spat als je niet uitkijkt. :')

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 10:20

mijn siamees plastte uit haar eigen ook op het toilet. en dit nadat ik al vaker ruzie had gehad met hubby, dat ie het toilet niet doortrok :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:11

spicegirl schreef:
mijn siamees plastte uit haar eigen ook op het toilet. en dit nadat ik al vaker ruzie had gehad met hubby, dat ie het toilet niet doortrok :=

Hahaha _O-

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:35

Dit wil ik ook!Maar die van mij doen het buiten....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:34

Oud topic ik weet het maar ik was toch benieuwd naar je vorderingen ??
Word hier een beetje flauw van die meur hiero en het kattenbak drama.

Rooie gaat wel naar buiten maar de zwarte ....

Al zit ik er wel aan te denken het witte gedeelte op het toilet te laten zitten zodat het toilet wat schoner blijft.

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:36

Een kennis van mijn oma had in de tijd van de oorlog ook een kat. Ze lieten het beestje toen niet naar buiten, omdat dat te gevaarlijk was. Ze hadden de kat aangeleerd om zijn behoefte op de wc te doen :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 15:38

Mijn poes plast op het douche putje en poept op de kattenbak. Elke dag even drollen eruit wippen en de kattenbak blijft fris en schoon.

Dat ie op het doucheputje plast is trouwens niet aangeleerd, maar ook niet af te leren. :+ Deur van de badkamer maakt ze gewoon open als ze nodig moet plassen. :+

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 16:41

Ruiter hoe heeft ze dat gedaan ???

:+ kan me in denken dat een doucheputje niet zo fris is :+

Ik ben wel benieuwd naar ideeën van mensen die zelf zo iets hebben gemaakt.
Bv met een kinder toilet dingetje ofzo

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 16:51

Geen idee! :P Ik ken dat mensje zelf ook niet, maar heb het verhaal al 10x gehoord van mijn oma, haha.

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 19:52

oud topic, maar wilde nog even doorgeven dat het destijds niet gelukt is.
1 kat deed het uiteindelijk wel zonder hulpmiddelen (dus gewoon op de bril), maar de ander deed het echt niet zonder grint. (ging andere plekjes zoeken bahhhh)
Dus we hebben weer gewoon een bak staan. De kat die het wel op de wc deed, gaat ook weer op de bak.