Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Ik ooksnoepjes verstoppen is idd ook leuk, kan ze zoeken
Blokje: je bent een verstandige dame
Dat soort dingen komen er hier ook niet meer inBen Dimo zijn operatie nog niet vergeten.......
Maak even foto's van de voetbal met voer?
Yamcha schreef:Ligt eraan.
Ik had hier een harde rubber bal, zelfde materiaal aan een Kong. Dimo heeft er een stuk afgebeten (dat moest niet kunnen, maar het kon wel) en die moest met spoed geopereerd worden, die was ik bijna kwijt geweest......
Indy bij ons op de club heeft een stuk van een Kong afgebeten, en ook bijna het hoekje omgegaan. Maar als die voetbal verder niet interessant is, heb je het risico van inslikken niet, bovendien is een voetbal van leer, en niet van keihard rubber, wat in de darmen blijft vast zitten.
Ik laat ze hier spelen met tennisballen, en die dingen zijn helemaal niet zo veilig, maar...... als ze breken, breken ze in tweeën, en dan zijn ze niet interessant meer, en halve bal is niet leuk.
Dorienn schreef:Onze hond graafde vroeger ook, echter wel op altijd 5 dezelfde plekken. Wij hebben in elke put een hondenstront gelegd (liefst vers gedraaid, zodat ze nog hard ruiken) En daar weer aarde over. Sindsdien graaft hij toch niet meer. Misschien heb je er iets aan?
In je kong kan je ook yoghurt stoppen en dat een nachtje in de vriezer. Daar doen ze toch wat langer mee.
Sancha schreef:Een Kong heb je in verschillende maten en sterktes. Als je de zwarte neemt, die zijn geloof ik het sterkste en grootste dus dat zou moeten lukken.
Niet zonder toezicht geven, maar geldt dat niet voor elk stuk speelgoed?
liedje89 schreef:volgens mij hebben ze bij de dierenwinkel ook puzels voor je hond. Daar kun je dan een snoepje in doen en dat moet hij dan opendraaien oid. Die ijn meestal van ongelakt hout zal ook niet zoveel kwaad kunnen.