kattenoppas voor vakantie hoeveel is netjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:32

Maar daar vergis je je dus.
Het is niet kattenoppassen, het is kattenverzorgen.
Het is 20 minuten werk per dag! Als het tegen zit waarschijnlijk.
Dan is € 150,00 goed betaald hoor!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:39

Ylana schreef:
Maar daar vergis je je dus.
Het is niet kattenoppassen, het is kattenverzorgen.
Het is 20 minuten werk per dag! Als het tegen zit waarschijnlijk.
Dan is € 150,00 goed betaald hoor!

TS heeft het over kattenoppas, ik neem dat over. Neem aan dat je daar op reageert? Er moet toch ook kots geruimd worden, vier bakken gedaan worden? Je kijkt of de katten niks mankeren? Misschien ook nog wat post opruimen? Nogmaals, ik vind het veel geld maar ga maar eens kijken op kattenoppassite's (ja dat noemen ze dan wel kattenoppas) dan is het echt zo gek nog niet wat ik zeg.

edit: nog even. Je zegt 20 min per dag, ik zou het zelf op prijs stellen als iemand ook nog even de katten aanhaalt er de tijd voor neemt.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:34

Sleeper schreef:
TS heeft het over kattenoppas, ik neem dat over. Neem aan dat je daar op reageert? Er moet toch ook kots geruimd worden, vier bakken gedaan worden? Je kijkt of de katten niks mankeren? Misschien ook nog wat post opruimen? Nogmaals, ik vind het veel geld maar ga maar eens kijken op kattenoppassite's (ja dat noemen ze dan wel kattenoppas) dan is het echt zo gek nog niet wat ik zeg.

edit: nog even. Je zegt 20 min per dag, ik zou het zelf op prijs stellen als iemand ook nog even de katten aanhaalt er de tijd voor neemt.

En dat weet je nooit hè, of dat gebeurd. DIegene kan zeggen, mooi voor die 20 min per dag en dan 150 euro op zak!

Sleeper

Re: kattenoppas voor vakantie hoeveel is netjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:34

Ja als je zo gaat denken ........:)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 10:44

Poffedorie zeg....
Mag ik de volgende keer op jou katten passen :D
Ik vind dat wel een bende geld hoor :O
Toen ik dit jaar in Bulgarije zat, heeft mijn ex schoonmoeder mijn kat elke dag even verzorgd, uiteraard heeft ze een bloemetje gekregen en heb ik haar bedankt maar bij ons in de familie/vrienden krin doen we nog aan vriendendienstjes...

Zo zorg ik weer voor haar moeder als ze moet werken of niet thuis is....

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:55

mijn buurvrouw heeft voor 7 dagen voeren een grote bos bloemen gekregen, vind het nogal een bek geld

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 08:18

Gelukkig is er maar eentje die het te weing vind dus ik bied gewoon 150 euro :D

Ik heb 4 katten en maar 2 bakken wel 4 etensbakjes maar daar hoeft alleen brok in en dan gewoon helemaal vol daar kunnen ze zeker 2 dagen van eten.
Er staat maar 1 grote hondendrink bak.
S'morgens kost dit karweitje me 6 minuten

Katten aanhalen...kan je een ding vertellen ik ken iemand die het echt voor geld doet en deze vrouw is fiets snel weg.
Mijn vriendin had haar "gehuurd" en ik ben gaan posten 2x ze moest voor 2 katten 8 dagen 220 euro betalen en de vrouw zou
2x daags komen...dit heeft ze paar keer niet gedaan en ze was toch zeker met 10 min weg terwijl ze dus een half uur zou blijven.

En nu hebben we het wel over een vrouwtje wat niet zo heel veel te besteden heeft en paar werkhuisjes heeft daar moet je dus een heel uur werken voor 10 euro en dit geval dus ong 15 min voor 10 euro want mijn ouders komen elke zondag dan hoeft zij niet te komen.

Doe mij ook zo'n adresje waar ik zwart wat centjes kan verdienen O:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:28

Jemig 150 euro!
Daar zou ik het zeker voor doen!
Hier in de buurt krijg je ongeveer 50 euro en dat vind ik dan nog heel schappelijk!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:33

h voor dat geld wil ik ook wel oppassen!
heb pas de 4 katten van mn buurvrouw verzorgd+2 konijnen en heb dat gewoon voor niks gedaan,.kleine moeite... dus ja,.voor die 150 euries kom ik ook wel bij jou hoor:-p

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 08:36

Jeetje, Ik pas ook wel eens op andermans dieren. En ben gewoon tevreden met een doosje chocolade of een bosje bloemen. :D
150 euro is in mijn ogen heel veel!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 13:43

Er is wel verschil tussen oppassen door vrienden/familie en door een vreemde die je speciaal hiervoor gezocht hebt. Die laatste doet het echt niet voor een bosje bloemen. :)

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 14:44

LindyH schreef:
Er is wel verschil tussen oppassen door vrienden/familie en door een vreemde die je speciaal hiervoor gezocht hebt. Die laatste doet het echt niet voor een bosje bloemen. :)

oke, dat is waar.

150 euro, vindt ik dan nog steeds een boel geld.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 15:30

en juist een vreemde wat in mijn geval is (al heb ik me ondertussen wel al voorgesteld) zou ik helemaal niet zomaar heel veel geld gaan geven.

iig komt ze di 5 okt even kijken en dan zal ik wel vragen wat ze zelf in gedachten had...plaats ik hier dan nog wel even ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:47

WOWIE!

Waar woon jij? Ik doe het voor 100€ haha.

Ik heb toendertijd voor kennissen -kende ik niet echt, mijn ouders meer- 1.5 week op iemands beesten gepast. Katten, konijn, en 2 paarden. Dan hoefde ik 1 of 2x per dag te komen dat wisselde. Ik kreeg geloof ik 50€ en daar was ik erg blij.

Dan moest ik even mesten, voeren, katten water en eten geven, konijn eten en drinken geven. :)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:48

Kleine pony's moet ik zeggen. Shetlanders. :P

Buddy87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:02

Ik vind iedereen hier ontzettend raar reageren! Hier betaal je voor zo'n dienst als je een uitlaatservice vraagt kost dat hier €7,50 per kat voor 1x per dag! Laat staan wat er bij komt als je 4 katten hebt. Ik vind €150 echt netjes!Maar dan doen ze ook planten, post, vuilnisbakken naar buiten ed.

Ik heb zelf een uitlaatsservice gehad en toen ik ben gestopt heb ik en paar kattenadresjes privé gehouden. Hiervoor vraag ik €5 voor 1x per dag en €7,50 voor 2x per dag voor 1 of 2 katten. (katten adresjes wel op fietsafstand!) Ik vraag niet veel omdat ik het gewoon heel leuk vind en ik de katten ondertussen zo vaak doe dat ik de prijs niet omhoog wil doen. Bij de meeste krijg ik vaak wel wat extra's.

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:06

Jemig, mijn katten worden, als ik op vakantie ben, door de buren verzorgd en als dank daarvoor neem ik een presentje mee en gaan we na de vakantie uiteten, als zij op vakantie gaan doe ik hetzelfde voor hun, ik heb er nog nooit zoveel geld voor gegeven (ik vind het een behoorlijk bedrag).

Buddy87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:09

Niet iedereen heeft fijne buren of vrienden die het leuk vinden en waar je op kan bouwen en vertrouwen, als je iemand hebt die goed voor je dieren zorgt heb je er zoals de topicstarter gewoon wat voor over, dan ga je zelf ook prettig op vakantie. (in tegenstelling tot een pension is ze een net bedrag kwijt en er is ook nog eens iemand die op je huis past (in de gaten kan houden) 2 vliegen in 1 klap.

Tartara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:46

Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat is natuurlijk wel zo, in dat opzicht vind ik 150 euro wel weer een mooi bedrag.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:45

Ik vind het een boel geld! Ik doe 't altijd gratis voor de buren, oké, ik ken die mensen.
Dan nog, ik werk één uur voor 4,60, en met mij vele andere. Jij wil 5 euro voor 20 min. geven. Dan hangt mijn mond toch echt open van verbazing!

Maar, blijkbaar vinden vele het wel een redelijk bedrag, ik moet zeggen, ik ben er blijkbaar niet zo in thuis.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 07:27

De mevrouw doet geen planten (heb ik niet) geen post.
En op zondag komen mijn ouders, ik heb haar nog niet gesproken as maandag komt ze kennis maken met de katten.

Het is geen uitlaatservice of iets want die kosten meer geld gaat hier gewoon om een werkster van mijn vriendin. Iemand die het leuk vind om extra geld te hebben en van dieren houdt.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:23

nette vergoeding hoor
ben benieuwd hoe hetafloopt maandag.
succes!!
en klikt het niet: zag hier al zat aanmeldingen voorbij komen ;-)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:33

Ik laat mijn katten altijd verzorgen door een vriendin. Haar vergoed ik alleen de benzinekosten die ze kwijt is (ze woont in de stad en moet naar mijn dorp rijden elke dag), ze wil er verder geen geld voor hebben en ze neemt altijd haar avondeten mee zodat ze nog een uurtje kan blijven hangen. Tv kijken, met de katten spelen, of ze liggen gewoon op haar schoot. Als ik straks naar de stad ga verhuizen wil ze ook geen benzinegeld meer, omdat het echt vlakbij is.

Voorheen had ik een scholier die wel wat bij wilde verdienen, die kwam op de fiets en die betaalde ik 2,75 per dag. Geen idee hoe ik ooit aan 2,75 ben gekomen, maar zij was er tevreden mee. Extra zakcentje, het is maar een paar minuten werk. Ook zij bleef trouwens langer hangen om nog even met de katten te spelen. En nog even langer bij haar ouders vandaan te zijn :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 07:44

Gesprek gehad

Haar ogen werden zo groot als schoteltjes toen ik het bedrag zei...waarop ik gelijk vroeg of ze het te weinig vond maar NEEHHEEE was het antwoord.

Alles geregeld en als het wederzijds bevalt doet ze de volgende vakantie ook

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 08:09

Nee vind je het gek :D Voor dat bedrag wil iedereen het wel doen :+ Ik geloof meteen dat ze zich direct heeft aangemeld voor de volgende vakantie :D
Ik vind het echt absurd veel, maar aan de andere kant: je weet nu wel dat je gerust op vakantie kunt gaan.